Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"TWAREN FUCKIN POLEN VIND !!! en al die die met aal hun domme commentaar zaten te zagen da et noord afrikanen was ewel DIK MIS E VINT !!"