Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb dit enkele keren gebruikt ... Effecten doen me denken aan coca thee, alleen sterker en langer werkend. Heldere kop, optimisme, niet zoveel lichamelijke stimulatie, geen crash. Wat ik had zat zeker niet in de klasse 3FA of Ethylphenidate als stimulerend middel, eerder een vrolijke functionele stimulant. Ik had geen tandartsverdoving gevoel waardoor ik me afvraag of het wel over dezelfde sample/product gaat ... en ik krijg dat tandartsverdoving gevoel al wanneer ik coca blaren kauw. Is het normaal dat ik Pammetje82 geen PM kan sturen, ik zou graag weten waar de geteste sample vandaan kwam?"
"Misschien als je je inplugged in the matrix ... Met een pilletje zal het moeilijker zijn. Blijft de toekomst alles kan ... Bedoel je dan dat je dag in dag uit wil strak lopen 80 jaar lang? Tzou al knap zijn moesten ze een pijnstiller kunnen maken, die niet je organen sloopt ( paracetamol, ibuprofen ) of zwaar verslavend is, morfine en co MDAI is trouwens niet neurotoxisch in tegenstelling tot MDMA, dus ja niet neurotoxisch mss wel, betekent niet dat je lang zal leven als je dit elke dag loopt te slikken."
"Dank voor de info Dan zal het vast van dezelfde vendor zijn. Ik heb 2 gratis samples van een tijdje terug, 3 maand en 1 maand oud ofzo, deze zijn gevoelsmatig wel hetzelfde product. Ik ben ook geen voorstander van vage RC's, ver van, alleen vond ik deze samples erg aangenaam. Heb het pas maanden later geprobeerd in een domme bui en vond het tegen de verwachtingen in een erg aangenaam product. Vooral omdat ik er nog goed van kon eten en slapen en niet echt bijwerkingen had, waar ik bij alle RC stims wel enorme last van had, zeker bij iets regelmatiger gebruik, bijvoorbeeld een weekje als studie hulp. Zelf bij micro dosissen van bvb 3FA ben ik dan wel gesloopt en wat kilos kwijt na een weekje. Dit maakte het voor mij wel een interessante RC. Ben belg dus ik kan het niet laten testen ... Binnenkort zou ik weer een gratis sample krijgen ... Maar als ik je goed begrijp is het dus goed mogelijk dat ik met die fluorotropacocaine zit en nu iets helemaal anders zal krijgen?"
"Ja beetje een linke vendor. Had er vroeger de grootste wantrouwen in. Toch ... na een lange tijd, is dat wantrouwen wat verdwenen want tot nu toe klopte alles. Behalve dat die blow geen tropane stof is? Is het niet gewoon MPA, doet me er sterk aan denken alleen heb ik van MPA sneller meer bijwerkingen dan van die blow ..."
"Re: Een research chemical, die je gewoon in de supermarkt... Zat er onlangs geen cocaïne tussen de bananen in 8 Colruyt winkels, mss daar eens vragen. Wel geen echte RC natuurlijk ..."
"Kijk eens wat er gebeurd als je 2 weken geen benzo neemt? 3 jaar lang meerdere benzo's per week kan wel een probleempje zijn, maar de ene persoon heeft al eens meer last van de ontwenning dan de andere. Heb je in die 3 jaar ook wat pauzes gehouden? Dat kan een groot verschil zijn tegenover 3 jaar non stop wekelijks gebruik."
"Wat gebeurd er wanneer je een weekje je benzos niet neemt? Heb je ook pauzes gehouden tijdens je 3 jaar van gebruik meerdere dagen per week? Afbouwen en zien hoe dat gaat zal het meest leerzaam zijn? De ene kan al wat meer benzo misbruik verdragen dan de andere."
"Lorazepam suckt om high te worden ... ik vind deze erg medisch en helemaal niks om voor de fun te nemen. In tegenstelling tot bromazepam, diazepam etc ... word je ook dom van maar je voelt wel nog iets leuks"