Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben al 1.5 jaar een vaste haze roker. Na een avondje veel smoken liep ik naar huis en kreeg ik last van m'n borst. Moest het even uitzitten tot het wat zakte zodat ik kon slapen. Volgende dag toch maar gaan googlen en las dat uit onderzoek blijkt dat mensen tijdelijke hartklachten kunnen krijgen van een overdosis wiet. Ook op dit forum las ik dat t wel vaker voor komt. Na 1,5 jaar dagelijks 3 joints roken blijk ik toch niet verslaafd te zijn en ben nu dus ook al een aantal dagen gestopt. Heb nu nergens last van maar weet zeker dat wanneer ik er weer één opsteek dat mn hart weer tekeer gaat. Nu is mijn vraag, voor hoelang moet ik ongeveer pauze houden met smoken en ander drugsgebruik?"
"Zal sowieso zwakkere wiet gaan roken inderdaad, rookte 1 á 1,5 gram Amnesia per dag. Ik weet zeker dat t niks mentaals is, ik krijg nog liever een hartinfarct dan heel mn leven nuchter blijven, sta bekend als de persoon die niks boeit. Bovendien voel ik een steekachtig gevoel na inspanning. Dagblad Trouw heeft een artikel geschreven over dat een overdosis wiet tijdelijks hartklachten kunnen geven, en kreeg t na een avond echt veel blowen, dus mentaal is t niet. Hoop dat er iemand reageert die hetzelfde heeft gehad en dat diegene mij kan vertellen hoelang ik een pauze moet nemen. Ik ga sowieso 20 november aan de pillen, zie wel wat mn hart doet"