Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Ik ben het helemaal eens met pammetje2912 ik heb daar zelfs pas nog gezeten bij Brijder Hoofddorp, en zie mensen komen die mensen die daar werken hebben totaal geen ervaringen je ziet amper een arts of begeleiders en die kamer zijn vies kort om alles in daar vies, en in de 5 dagen dat ik er zat moet eigenlijk daar 3 weken blijven die 5 dagen was een hel voor mij! Totaal geen therapie of mensen met ervaringen daar terwijl me het in het begin wel is gezegd dat er ervarende mensen werken maar ik heb er weinig van gemerkt, als hartpatent en we hadden zo een groepsgesprek en moet wel me telefoon opnemen kreeg een telefoontje en zij al in het begin krijg telefoontjes van instanties of familie wat belangenrijk is, ze werken daar met 2 maten de ene mag gewoonweg bellen en de andere werd er uitgegooit ik als hartpatent en heb het ook aan me rug en nog andere kwalen slik dagelijks minimaal 30 pillen 12 verschillende medicatie en na die belletje werd ik er zo maar uitgegooid zonder waarschuwing moest met 6 zware tassen 2 uurtjes en 30 minuten wachten op mijn taxi Connexxion ik maak daar gebruik van wegens lichamelijke klachten en heb het aan me hart en rug kan mag max 10 kilo tillen en kan amper te lang staan laat staan te veel lopen, kort om werd er gewoonweg uitgegooid zonder reden en kreeg zelfs 10% van me eigen medicatie niet eens mee, ook werd er geen medicatie uitdraai gemaakt niks, werken daar mensen die totaal geen ervaringen hebben , kamers zitten ook geen knopje die je kan indrukken bij nood niks, werknemers zitten zoals pammetje2912 hele dag in hun hokje en je ziet ze amper alleen tijdens eten dan eten ze mee, die eten was tevens ook niet te eten, je mag ook geen etenswaren kopen zoals griesmeelpap of kaas en belg enz zogenaamd in verband met hygiëne maar die hele afdeling en kamers waren zelfs niet eens hygiënische er liepen daar muizen en ratten kort om was een gekkenhuis daar, kreeg tot 2 keer aan toe 1 medicatie niet en toen ik er om vroeg deden ze of ze het niet wisten ,heb mensen cliënten daar de eerste dagen of dag 2 al zien weg gaan! Die mensen die daar werken ik vraag me nog steeds af hoe zij hun diploma's hebben gehaald of hebben ze die op Marktplaats gekocht! En medewerkers hadden lak aan alles ze keken niet eens om die cliënten kregen gewoon lekker door niks te doen maandelijks gewoon hun salaris! En op alles was zogenaamd bezuinigen en als je om een arts vraagt dan zegt men vraag die maar en die maar werd daar van het kastje naar de muur gestuurd, kwam na 2 uurtjes en 30 min wachten buiten pas laat thuis heb meer dan 14 pammentjes in genomen en 8 extra Tramadol en 1 fles Jennifer en dat noemen ze een kliniek! Echt schandalig wat ik daar allemaal heb mee gemaakt, mensen werden daar gek draaien door of kregen verkeerde medicatie! Voor mij nooit meer een Detox en zeker niet bij Brijder Hoofddorp je word daar als een kleuter behandeld door meiden die net stage lopen of mensen die daar werken maar ervaringen hebben ze niet, dacht ik kom afkicken maar kreeg dubbele terugval met alle gevolgen van dien! Alles draait om geld van verzekeringen die zij ontvangen en aan cliënten denken ze niet eens zeer slechte ervaringen , wat was ik toch blij dat ik thuis was lekker in me eigen woning me eigen eten en eigen bedje! Groetjes, Pammetje2014"