Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi hoi, Precies twee weken een setje gesoaked en hij staat nu al half vol met padeautjes tot wel 5cm+! Ik hoop dat jullie een paar vragen voor me kunnen beantwoorden; ik heb het hele topic doorgestruint alvorens. - Hoe kan het dat het oppervlak maar half bezaaid is met padeaus? De rest van het oppervlak is bruin. Eerst waren er maar twee hele kleine witte vlekjes, daarin kwamen ook de eersten door. Nu zijn er wel een stuk meer maar het oppervlak is maar halfvol? - Er groeien meerdere mini's onder het oppervlak. Kan ik verwachten dat deze nog naar boven groeien en uitkomen of moet ik deze op de één of andere manier verwijderen na het oogsten om een verrotte grond te voorkomen? - Aangezien de bak nog even moet staan maar er toch een deel eerder klaar zal zijn dan de rest, vraag ik me af of ik grote, plukrijpe bosjes binnenkort kan plukken en wat anderen nog even kan laten staan om een dag of twee later te plukken? Bijgevoegd wat foto's"