Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben al geruime tijd gestopt met blowen, en heel af en toe rook in nog wel eens een jointje mee. Alleen het valt altijd zwaar (wat ik niet ben gewend). Lichte hallucinaties, zoals twijfelen aan realiteit. En het vertragende beeld die ongeveer steeds 1 seconde achterloopt.. waaraan je nog meer gaat twijfelen aan de realiteit. Meestal vergeet ik de datum & dagnaam ook, en twijfel ik of het nou vrijdag of zaterdag is. Is dit normaal, voor iemand die wel vaak heeft geblowd maar mindersterke wiet, en af en toe eens een spacejoint neemt.?"
"Paar maanden geleden heb ik m'n laaste joint gerookt dit omdat de slechte ervaringen telkens terug komen naar het roken van een joint. Ik heb nu 2 slechte ervaringen achter de hand en ben van plan om nooit meer een joint te gaan roken dit omdat ik automatish ga flippen. Het begon doordeweeks naar delen met een joint samen met een vriend van me, naar het roken gingen we allebei naar huis en toen ik thuis kwam ging ik naar me kamer. ik voelde me stoneder dan ooit te voren. En zat te computeren, opeens begon ik de controle te verliezen over me denken etc.. daar schok ik zo van dat ik het niet meer uit m'n hoofd kon krijgen ik raakte in paniek (vedoofd gevoel, beven, hartkloppingen). Ik heb toen snel suiker gegeten maar een uur later lag ik nog te flippen in me bed, ik dacht dat het nooit meer overging en dat ik mischien wel een hartaanval kon krijgen door de hartkloppingen uiteindelijk ben ik in slaapgevallen en de volgende dag kwam het flippen opeens terug zelfde symptonen enzovoord. de rest van de dagen van die week had ik een onwerkelijk gevoel net of alles niet echt was wat er om me heen gebeurde Later heb ik er nooit meer last van gehad.. blowen doe ik zoiezo nooit meer. Dit was m'n tripreport m'n excuses als er fouten inzitten."