Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het enige wat ik wil meegeven is: hou de dealers op afstand, maak desnoods een kut opmerking over hun shit...dealers komen einde van de maand langs om nieuwe nr's uit te delen: dit doen zij goed, omdat hunnie ook niet dom zijn dat mensen uit het echte leven hun salaris rond dit tijdstip gestort krijgen. zorg dat je op dat moment super sterk staat !! zeg nee tegen het nr...en al heb je de pest aan iemand....vraag ze dat nr in hun brievenbus te gooien hahaha nee hoor ik wens dit NIEMAND toe...1maal geprobeerd en je bent verkocht... Ik heb in een flow gezeten betreft het roken van Crack...welliswaar met folie op een glas....de flow houd nu al gedurende 9 maanden aan en is zwaar verrot om hier ook daadwerkelijk van af te komen...mijn mening hierover is hetvolgende: The Devil is Playing with YOU,,,,iedereen kent het engeltje en duiveltje op de schouders...welliswaar zal het duiveltje door het gebruik overheersen...je krijgt idd ideeen waar je in nuchtere toestand niet op zou komen. Klink raar wat ik zeg maar is echt zo...je raakt in een seksuele stimulans. zelfs op het gebied van anale neigingen...en dan nog niet eens homogevoelens te bezitten.....Crack is een vraagstuk....zodra je er aan begint, trekt dit verhaal je ontzettend en het is als ware een boek wat je openslaat....je blijft gebruiken totdat je de meeste antwoorden heb gekregen en geloof mij....je vragen zullen door je onderbewustzijnde persoon verkregen woorden, MAAR het boek raakt nooit uit ! MENSEN NEEM NOOIT EEN HIJS VAN EEN CRACKPIJP !!!! hoe kom je hier nou vanaf ? Nou mijn mening is: zoek zo ie zo hulp bij je huisarts....deze hoeft je nog niet eens door te verwijzen naar hulp van een dergelijke afkickinstantie...probeer eerlijk en open te zijn over je gebruik tegenover de dokter..hij zal hier aandachtig naar luisteren ! hij zal je hoogstwaarschijnlijk antidepressiva meegeven...zodat je humeur weer hersteld kan worden, (want je heb te maken met schommelende wisselstemmingen) daarnaast kan ik zeggen: eet veel fruit...appels & sinaasappels...neem genoeg vita's (c) en drink genoeg water ! zoek iets wat je als vervanging kan doen van de drugs...in mijn geval sporten & bewegen... je lichaam boost geven duurt wel een week of 2 maar al zou je dit 2 weken uithouden....en NIET gebruiken ! dan denk k wel dat het goed komt ! Je zal je beter voelen als ooit tevoren, maar mensen stop met het GEBRUIK van COCAINE ! (rookvorm) Je gaat zo ie zo naar de klote...zelfs miljonairs mensen !!! echt naar de klote !!!! al krijg je na 2 weken weer een nummer of trek in een Bal....en je kan het niet laten om er 1 of meerdere Bolletjes aan te schaffen....dan zou ik zeggen....gooi is een Bruine Bol op die glas of in die pijp *heroine*...en rook dat zoals je gewend bent met wit ! En mensen ik zeg 1 Bol, NIET MEER !!!!! anders word je hero-*verslaafde* en dat is nog kutter ! Je knalt die bOl erin en je neemt een goei9e haal. Je zal t effect merken ! cker en je word doodziek...zelfs de dag erna....je zal zo ziek worden...dat je nooit meer een bol wil...maar MENSEN let op...Niet meer als 1 bruin roken, anders ben je verkocht aan een nog ergere drugs en zit je eerdaags te spuiten bij het leven. Nou ik hoop dat iemand er wat aan zal hebben. meer ervaringen delen of zoek je hulp met iemand die ook een gebruiker is of was van deze drugs////mail me dan is...dan praten we verder en zullen onze ervaringen delen, daarnaast ga ik jou helpen om hier vanaf te komen...je heb gewoon iemand in je omgeving nodig die ER VOOR JE IS...dit is het hele EUVEL ! Groetjes Psych"
"THANKS. het gaat me ook wel lukken....je moet er gewoon bovenstaan, maar eerlijk gezegt is het gewoon puur verveling en tijdsverdrijf...al zou ik dat ene engeltje in mijn leven hebben die mij de aandacht kan schenken die ik nodig heb, ben ik zo ie zo klaar, maar hoe kom je aan dat engeltje al leef je in een roes hihi"
"Klopt helemaal wat je zegt...puur verveling....maar dan nog...betekend niet dat je dan meteen naar de drugs moet grijpen ! En is ook niet de oplossing, maar dat hoef ik jou of jullie niet te vertellen... Oejjj Lsd...dat is volgens mij het enige wat ik dus niet uitgeprobeerd heb, Op spuiten na dan... ik hoorde verhalen van een vriend van mij dat hij iemand kende...die ik ook vaag ken...was blijven hangen in een lsd trip ! dat schrok me af ! En paddo's tjaaaa kan ik kort over zijn...complete BRAIN DAMAGE ! maar leuk om is geprobeerd te hebben Maar kabouters heb ik nooit gezien...ik heb wel hele tekenfilmpjes in mijn gedachte afgespeeld...zelf verzonnen en aan de binnenkant van mijn ogen bekeken...terwijl de tv niet eens aan stond he hihi... Daarnaast kan drank idd meer kapot maken dan je lief is, en je helaas in dronken toestand op het idee komen om weer verder te gaan met drugs...althans geestveruimende drugs... Wat ik alleen nog wil zeggen...is ik heb t vermoeden dat jij toch wel de baas bent en blijft gezien de drug...je staat stevig in je schoenen..ben blij dit te horen....hou vooral je alcoholgebruik in de gaten...DRANK MAAKT MEER KAPOT DAN JE LIEF IS. Groetjes Kevin"
"Ik wil graag in contact komen met mensen die cocaine roken in een pijp of op folie op een glas. (in mijn geval) ben geen junk, maar wordt wel constant gegrepen door deze drugs...ik heb veel gelezen hier op de site over constant weer nr's van dealers weggooien en toch nog behoefte hebben...Ik wil graag met mensen in gesprek komen die hier ook moeite mee hebben...ik ben hier niet om deze drugs aan te moedigen maar wie weet kunnen we bepaalde dingen delen waardoor de realiteit weer onder ogen gezien wordt, want dat is het probleem...Je bent de realiteit uit het oog verloren...je verwaarloosd naaste..zoals familie en vrienden en daarnaast Jezelf nog veel en veel meer...ik ben een regelmatige gebruiker....en zie me zelf meer als iemand die zo nu en dan in een flow leeft. Het is een vraagstuk mensen...net als dat je een boek openslaat en gegrepen word door de inleiding...ALLEEN dit boek raakt nooit uit ! Dat is het probleem...Er komen vragen op je af, die je welliswaar beantwoord wil hebben waardoor je blijft experimenteren met cocaine...deze vragen worden niet beantwoord ! zodra de uitwerking toetreed dan komen de antwoorden...sommige zullen me begrijpen ! Daarnaast dacht je veel vrienden te hebben en het tegendeel zal dit uitwijzen...je verwacht hulp van echte vrienden...maar sorry jongens....niemand kan je hier bij helpen, naar mijn mening zelfs geen praatgroepjes bij een afkickcentrum...kan dit verkeerd hebben,,,wat ik hier vaker heb gelezen: De wil om te stoppen ligt BIJ JEZELF ! en dat is waar ! Ik ben hier om mezelf te helpen maar ook andere die mijn verhaal serieus willen nemen en gezamelijk ervaringen te delen om tegen deze drugs of (vorm van het gebruik van coke) te bevechten ! En deze gezamelijk te OVERWINNEN GROETJES PSCYH ([email protected])"
"Geplaatst: 25 Jan 2006 13:12 Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- JE KAN MIJ EVT MAILEN OP [email protected]...BEN BENIEUWD NAAR T ONDERZOEK Het enige wat ik wil meegeven is: hou de dealers op afstand, maak desnoods een kut opmerking over hun shit...dealers komen einde van de maand langs om nieuwe nr's uit te delen: dit doen zij goed, omdat hunnie ook niet dom zijn dat mensen uit het echte leven hun salaris rond dit tijdstip gestort krijgen. zorg dat je op dat moment super sterk staat !! zeg nee tegen het nr...en al heb je de pest aan iemand....vraag ze dat nr in hun brievenbus te gooien hahaha nee hoor ik wens dit NIEMAND toe...1maal geprobeerd en je bent verkocht... Ik heb in een flow gezeten betreft het roken van Crack...welliswaar met folie op een glas....de flow houd nu al gedurende 9 maanden aan en is zwaar verrot om hier ook daadwerkelijk van af te komen...mijn mening hierover is hetvolgende: The Devil is Playing with YOU,,,,iedereen kent het engeltje en duiveltje op de schouders...welliswaar zal het duiveltje door het gebruik overheersen...je krijgt idd ideeen waar je in nuchtere toestand niet op zou komen. Klink raar wat ik zeg maar is echt zo...je raakt in een seksuele stimulans. zelfs op het gebied van anale neigingen...en dan nog niet eens homogevoelens te bezitten.....Crack is een vraagstuk....zodra je er aan begint, trekt dit verhaal je ontzettend en het is als ware een boek wat je openslaat....je blijft gebruiken totdat je de meeste antwoorden heb gekregen en geloof mij....je vragen zullen door je onderbewustzijnde persoon verkregen woorden, MAAR het boek raakt nooit uit ! MENSEN NEEM NOOIT EEN HIJS VAN EEN CRACKPIJP !!!! hoe kom je hier nou vanaf ? Nou mijn mening is: zoek zo ie zo hulp bij je huisarts....deze hoeft je nog niet eens door te verwijzen naar hulp van een dergelijke afkickinstantie...probeer eerlijk en open te zijn over je gebruik tegenover de dokter..hij zal hier aandachtig naar luisteren ! hij zal je hoogstwaarschijnlijk antidepressiva meegeven...zodat je humeur weer hersteld kan worden, (want je heb te maken met schommelende wisselstemmingen) daarnaast kan ik zeggen: eet veel fruit...appels & sinaasappels...neem genoeg vita's (c) en drink genoeg water ! zoek iets wat je als vervanging kan doen van de drugs...in mijn geval sporten & bewegen... je lichaam boost geven duurt wel een week of 2 maar al zou je dit 2 weken uithouden....en NIET gebruiken ! dan denk k wel dat het goed komt ! Je zal je beter voelen als ooit tevoren, maar mensen stop met het GEBRUIK van COCAINE ! (rookvorm) Je gaat zo ie zo naar de klote...zelfs miljonairs mensen !!! echt naar de klote !!!! al krijg je na 2 weken weer een nummer of trek in een Bal....en je kan het niet laten om er 1 of meerdere Bolletjes aan te schaffen....dan zou ik zeggen....gooi is een Bruine Bol op die glas of in die pijp *heroine*...en rook dat zoals je gewend bent met wit ! En mensen ik zeg 1 Bol, NIET MEER !!!!! anders word je hero-*verslaafde* en dat is nog kutter ! Je knalt die bOl erin en je neemt een goei9e haal. Je zal t effect merken ! cker en je word doodziek...zelfs de dag erna....je zal zo ziek worden...dat je nooit meer een bol wil...maar MENSEN let op...Niet meer als 1 bruin roken, anders ben je verkocht aan een nog ergere drugs en zit je eerdaags te spuiten bij het leven. Nou ik hoop dat iemand er wat aan zal hebben. meer ervaringen delen of zoek je hulp met iemand die ook een gebruiker is of was van deze drugs////mail me dan is...dan praten we verder en zullen onze ervaringen delen, daarnaast ga ik jou helpen om hier vanaf te komen...je heb gewoon iemand in je omgeving nodig die ER VOOR JE IS...dit is het hele EUVEL ! Groetjes Psych"