Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben een aantal keer verslaafd aan heroine geweest en dan weer een tijdje clean. Heb onlangs weer een paar keer gebruikt. Wil niet meer in de stad kopen. Teveel risico's. Weet iemand of er ook andere manier zijn om aan heroine te komen? Misschien via internet?"
"wie heeft er welis een combintie van wit en bruin gespoten. heb een paar keer bruin gespoten maar ben benieuwd wat voor een effect een snowball heeft. misschien is het ook te gevaarlijk of ik moet eerst een spuit coke nemen. dit klinkt misschien idioot maar ik had geen grenzen als het op drugs aankomt. gebruik nu alleen af en toe."
"ja zie je nou. dat doet drugs met je. dan maak je fouten zoals snowball in plaats van speedball. heb te vaak kortsluiting daar boven"
"ik weet het niet. heb morgen w en b. dan probeer ik het wel. gewoon een kein beetje van allebei. je hoort het wel of het lukt."
"Deranged zei: Klik om te vergroten... Wat schiet ik met zon bericht op?"
"caatje zei: PHMF zei: Misschien via internet? Klik om te vergroten... jazeker: www.heroine.com Aanrader!!! Klik om te vergroten... Heel grappig. Dat betekent dat je niet veel weet"
"zommes zei: PHMF zei: Heel grappig. Dat betekent dat je niet veel weet Klik om te vergroten... Jij kan niet eens zelf bedenken dat heroine via internet kopen niet kan op deze manier. Klik om te vergroten... Iemand kan toch tegen betaling wat opsturen via de post. Heb echt trek maar ben niet in de positie om zelf wat op te halen. Het liefst ook wit erbij."
"Psilo zei: Echt onzin dit.....ik kan gewoon niet geloven dat dit serieus is.... Klik om te vergroten... Wat is er dan zo raar aan. Heb je wel een beetje ervaring in de drugs wereld. Als jij ooit verslaafd bent geweest dan weet je dat die persoon alles zal uit proberen om aan wat spul te komen. Maakt niet uit hoe."
"Psilo zei: Tja......zit wat in. Treurig dan als dat je werkelijkheid is. Maar goed, succes dan maar. Klik om te vergroten... Wat voor drugs gebruik jij. En hoe vaak?"
"Psilo zei: Ik weet niet wat dat er toe doet. Het was niet cynisch bedoeld hoor. Als je echt zo hard op zoek bent en alles probeert te doen vind ik dat treurig....(van heroine dan) Maar dat zal wel heroine zijn...daar heb ik gelukkig geen ervaring mee. Klik om te vergroten... Ik zou wat bruin op kunnen halen maar woon sinds kort in een gezin met moeder vader en 2 kinderen. Zei weten van mijn verslaving en ook van de laatste 6 weken dat ik 1 keer in de week wit en bruin heb gebruikt. Vandaar dat ik hier woon. Zij willen me helpen maar op de een of ander manier accepter ik dat niet. Wat mij soms tegen houd is dat ik hun niet wil kwetsen met mijn probleem. Eigenlijk zit ik een beetje in de knoei met mezelf. Snap je het een beetje?"