Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi allemaal ! Daar snap ik nou helemaal niks van .. Het maken van speed (amfetamine) kost eigelijk al niet zo veel en dan nog moet er mee geknoeit worden .. Met alle gevolgen van dien . Snap die lui niet en zal het ook nooit snappen ook niet denk ik Ciao"
"Hele goeie post veel goede informatie waar ik overigen al wel veel van wist maar super verwoord !"