Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn vriendin en ik gebruiken nu ongeveer een jaar regelmatig ghb. In het begin wel vaak, soms 3 dagen achter elkaar, maar het laatste halfjaar 2 keer per week ongeveer. En dan doses van ongeveer 4 ml en dan de hele nacht door in het weekend en vaak nog doordeweeks 1 a 2 doses op één avond in de week. Om verslaving te vermijden hebben we nooit ghb gebruikt om te gaan slapen en de max. 2 keer per week regel ingesteld. We hebben nooit een week overgeslagen totdat we in december op reis waren voor 2 weken en dus geen g voor handen hadden. We voelden ons allebei ziek (trillen, warm/koud en erg moe) en vooral heel labiel (onzeker, depressief, angstig, extreme stemmingswisselingen). Toen hebben we uiteindelijk de g geregeld in het buitenland en toen was alles weer ok. Nu heb ik 8 dagen geleden voor het laatst g op en nu beginnen die klachten weer op te spelen. En dat brengt mij tot de vraag, en ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen, ben ik verslaafd aan ghb? Is het mogelijk verslaafd te raken als je geen dagelijkse gebruiker bent? (kon niks vinden met zoekfunctie en alle vragen op internet mbt ghb verslaving gaan over mensen die dagelijks gebruiken) Bedankt voor het lezen en ik hoop dat er iemand ervaring heeft hiermee"
"Bedankt voor de reacties tot dusver, en sorry voor de plaatsng in het verkeerde forum"