Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, ik heb vannacht een feestje gehad en 3mmc gebruikt. Nu heb ik dus komende nacht weer een feestje van 22:00 tot 5:00 en hier wil ik uiteraard ook gebruiken. Nu is mijn vraag zou ik er nu afblijven en dan voor het feestje weer beginnen, of zou ik gwn doorgebruiken in een rits?"
"CeeCee zei: Hi! Hopefully een leuk feestje 😉 Ik zou als het je lukt en ik een oprechte suggestie mag doen, lekker slapen. Goed eten, lekker douchen en ontspannen naar toe werken… Wat je ook doet, blijf er rationeel over nadenken en neem een weloverwogen beslissing zodat je er zelf het meeste plezier van hebt 😊 Fijn weekend! 🙋🏾♀️ Klik om te vergroten... Ja slapen word hem niet meer, dus ik denk dat ik inderdaad even ga douchen etc en dan even rustig aan! Fijn weekend👍"