Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDoorhalen of pauze?

Doorhalen of pauze?

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
O
OrnotLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi, ik heb vannacht een feestje gehad en 3mmc gebruikt. Nu heb ik dus komende nacht weer een feestje van 22:00 tot 5:00 en hier wil ik uiteraard ook gebruiken.
Nu is mijn vraag zou ik er nu afblijven en dan voor het feestje weer beginnen, of zou ik gwn doorgebruiken in een rits?
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ornot zei:
Hoi, ik heb vannacht een feestje gehad en 3mmc gebruikt. Nu heb ik dus komende nacht weer een feestje van 22:00 tot 5:00 en hier wil ik uiteraard ook gebruiken.
Nu is mijn vraag zou ik er nu afblijven en dan voor het feestje weer beginnen, of zou ik gwn doorgebruiken in een rits?
Klik om te vergroten...
Hi!

Hopefully een leuk feestje ๐Ÿ˜‰
Ik zou als het je lukt en ik een oprechte suggestie mag doen, lekker slapen.
Goed eten, lekker douchen en ontspannen naar de volgende toe werkenโ€ฆ

Wat je ook doet, blijf er rationeel over nadenken en neem een weloverwogen beslissing zodat je er zelf het optimaal plezier van hebt ๐Ÿ˜Š

Fijn weekend! ๐Ÿ™‹๐Ÿพโ€โ™€๏ธ
O
OrnotLid
01-01-2024, 00:00
#3
CeeCee zei:
Hi!

Hopefully een leuk feestje ๐Ÿ˜‰
Ik zou als het je lukt en ik een oprechte suggestie mag doen, lekker slapen.
Goed eten, lekker douchen en ontspannen naar toe werkenโ€ฆ

Wat je ook doet, blijf er rationeel over nadenken en neem een weloverwogen beslissing zodat je er zelf het meeste plezier van hebt ๐Ÿ˜Š

Fijn weekend! ๐Ÿ™‹๐Ÿพโ€โ™€๏ธ
Klik om te vergroten...
Ja slapen word hem niet meer, dus ik denk dat ik inderdaad even ga douchen etc en dan even rustig aan!
Fijn weekend๐Ÿ‘
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ornot zei:
Ja slapen word hem niet meer, dus ik denk dat ik inderdaad even ga douchen etc en dan even rustig aan!
Fijn weekend๐Ÿ‘
Klik om te vergroten...
Altijd goed! ๐Ÿ‘Œ๐Ÿฝ
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Grote kans dat als je niet gaat slapen je niet bepaald van het feestje kunt genieten omdat je lichaam dan al zo uitgeput is.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Niet gaan vanavond. Je pleegt roofbouw op je eigen lichaam.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."