Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb even een vraagje. Vroegah (10 jaar geleden) gebruikte ik regelmatig xtc. Laten we zeggen toch wel zo'n zes keer per jaar gemiddeld met wat uitschieters in de zomer. Ik was toen in de twintig en gebruikte als startdosis halve defqons en qdance pillen (160 mg base). Kwartjes deden de eerste keer al niks en moest de eerste keer daarom twee keer bij doseren voor het gewenste effect. Toen was ik vier en een half uur verder. Super jammer. In echte toptijden durfde ik wel te starten met driekwart maar dat kwam alleen doordat ik te vaak ging denk ik. Nu de vraag: ik wil wel weer eens party Hardy maar ben nu 35 en heb dus al jaren geen pilletjes meer gehad. Wel 4fmp sporadisch. Kan ik ervan uitgaan dat ik nu ook weer 80mg als startdosis kan gebruiken? Of ligt dit nu fors lager gezien mijn onthouding afgelopen jaren en toch wel de leeftijd. Ik ben 61 kg. Ondanks de redelijke doseringen (1-1,5 pil per feest) echt nooit slecht gegaan. Nu ik er een tijd uit ben geweest voel ik me onzeker, wil absoluut niet op het randje gaan zitten maar vind het ook zonde dat het zo wordt zoals mijn eerste keer en ik de halve avond kwijt ben aan redosen."
"Oké bedankt. Ik was niet van plan meer dan 1 keer iets te nemen. En ben ook een beetje bang dat ik helemaal niet piek van 60 mg. Zit er dan toch aan te denken om zo'n 80 mg in 1 keer te nemen ? Of is dit een slecht idee?"
"Oké top. Thanks. Ik was inderdaad niet van plan bij te nemen. Wil gewoon een paar leuke laatste uurtjes 😄"
"Dude81 zei: Hi Opoe, ben dan wel geen Opoe maar wel een 40+er. Te weinig doseren is sowieso k*t en te hard gaan is ook niet tof, maar je bent bekend en herkend het gevoel. Advies is uiteraard altijd pillen laten testen, maar laatst had ik een "lichte" pil die niet getest was van een betrouwbare vriendin. Nam deze in 1 keer helemaal in, merkte dat ik idd iets te hard ging voor een half uurtje maar kon dat door de ervaring best handelen. Daarna echt een topdag gehad 😁. Kortom, je zit met je kennis, overwegingen al helemaal goed. maak je vooral niet te druk, maar onderdoseer ook vooral niet. Wat betreft bijdoseren, kan dat ook best nog wel i.m.o. (ik pak soms 1 x bij) alleen de katers worden dan wel heftiger. Zorg dat je voor en na goed voor jezelf zorgt, al dan niet met supplementen (magnesium en vitaminen/mineralen bijv.) En ohja; have fun, want het is en blijft heerlijk, ook al is het voor ons veteranen nog maar af en toe😉 Klik om te vergroten... Thanks, je reactie doet me goed. Ik kan denk ik ook best wel wat bodyload handelen, dus waar ik de onzekerheid vandaan heb weet ik niet zo goed. Heb nu een paarse Tomorrowland gevonden uit vervlogen tijden (210 mg base waren die ongeveer op z'n hoogst) van 410 mg totaal. Daar kan ik dus best 150 tot 170 mg pil van nemen. Ik neem ook niet meer mee want dan gaat t zakje toch stiekem leeg haha"
"Dick_van_Leeuwen zei: Ik zou idd ook voor 80 gaan en eventueel 40 als herdosering. Dit wordt overigens fantastisch als je het al zolang niet hebt gedaan (ik spreek uit ervaring). Klik om te vergroten... Ja ik ben heeeel benieuwd. Ik heb er al ouderwets de leuke kriebels van 😄"