Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, Ik heb een vraag voor alle mensen die al weleens "blauwe sterren" (xtc) hebben genomen. gisteren had ik voor de eerste keer zo'n pil genomen. eerst nam ik een halfje en ik voelde er niets van maar toen ik n men vrienden door gingen stapte ik d tram op en voelde ik het opkomen... het was een zalig gevoel. in totaal had ik op heel de dag 1en half genomen op toch 3 uur tijd. maar nu wil men vriendin morgen nog 1 pilletje met mij doen. en ik weet niet of dat gevaarlijk is of niet om op zo'n korte tijd nog een pil te nemen.... ik heb gehoord dat er 180 mda in zit, zou ik dit riskeren of niet? ik wil het wel maar ik ben zo onzeker of ik het nog wel zou doen. graag wat tips of info aub. (liefst iemand die er al wel wat ervaring in heeft)"