Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeb bang voor men 2de keer.

Heb bang voor men 2de keer.

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
O
OnzekereGebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey, Ik heb een vraag voor alle mensen die al weleens "blauwe sterren" (xtc) hebben genomen.

gisteren had ik voor de eerste keer zo'n pil genomen. eerst nam ik een halfje en ik voelde er niets van maar toen ik n men vrienden door gingen stapte ik d tram op en voelde ik het opkomen... het was een zalig gevoel. in totaal had ik op heel de dag 1en half genomen op toch 3 uur tijd. maar nu wil men vriendin morgen nog 1 pilletje met mij doen. en ik weet niet of dat gevaarlijk is of niet om op zo'n korte tijd nog een pil te nemen.... ik heb gehoord dat er 180 mda in zit, zou ik dit riskeren of niet? ik wil het wel maar ik ben zo onzeker of ik het nog wel zou doen. graag wat tips of info aub.


(liefst iemand die er al wel wat ervaring in heeft)
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sowieso nooit meerdere dagen achter elkaar nemen. Risico op problemen zoals depressies is dan vele malen groter. Daarnaast gebruik je met XTC je voorraad Serotonine in je hersenen op, de tweede dag is er dus weinig meer over en zul je er weinig van voelen.

Beter een paar weken wachten, dan is het effect beter en de risico's aanzienlijk kleiner...

[EDIT]

Heb zelf eens 3 dagen achter elkaar genomen in een weekend, niet fijn... Duurde zeker een week voor ik me weer een beetje fatsoenlijk voelde...
z
zornaxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zeker niet zo snel achter elkaar gebruiken. Je zult meer nodig hebben voor hetzelfde gevoel (als je uberhaupt hetzelfde gevoel krijgt) En je hebt je lichaam niet de tijd te geven om te herstellen.

Ik heb ook eens 2 dagen achter elkaar gebruikt. Flink depressief geweest de dagen erna.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."