Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Laatst was ik met vrienden naar Defqon. Om de beleving nog intenser te laten zijn namen we XTC mee. Om 14u namen we ons 1e kwart, daarna ieder uur een kwart erbij tot 21u, dus in totaal 8x... Achteraf toch wel veel denk ik? Graag jullie ideeën hierover."