Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDosis en bijslikken

Dosis en bijslikken

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
O
OnwetendeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,
Laatst was ik met vrienden naar Defqon. Om de beleving nog intenser te laten zijn namen we XTC mee. Om 14u namen we ons 1e kwart, daarna ieder uur een kwart erbij tot 21u, dus in totaal 8x... Achteraf toch wel veel denk ik? Graag jullie ideeën hierover.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dit is een retorische vraag.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
☝️Waren het 50mg of 300mg pillen?
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat is moeilijk te zeggen als we niet weten hoeveel mg er in 1 pil zat. Je hebt dus in totaal 2 volledige pillen op? (8x een kwart). Aangeraden wordt in ieder geval om maximaal 1-1.5x je lichaamsgewicht in mg totaal te nemen. Dus als je 80kg weegt maximaal 80-120mg. Maar zolang we niet weten hoeveel mg er in je pillen zat is er niks over te zeggen en speculeren is hier op het forum verboden. Dus alleen als ze getest zijn kunnen we antwoord geven. Alleen zeggen hoe hij eruit zag heeft ook geen nut, want dan kan het nog per batch verschillen.
X
X vili XLid
01-01-2024, 00:00
#5
8x een kwart is over het algemeen erg veel. Wat was het doel om zo vaak iets te slikken? Bij MDMA is het namelijk zo: less is more. Ja, de trip wordt heftiger. Maar op een gegeven moment krijg je meer negatieve (trillende handen, temperatuurstijging en dergelijke) dan de positieve effecten (love gevoel, tintelingen en sociaal actief).
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat iedereen al zegt: zonder info over de sterkte van de pil is er weinig over te zeggen.

In zijn algemeenheid wordt de totale hoeveelheid die je wil slikken op een avond door de meesten niet in zoveel bijneemmomenten verdeeld. 1 x begindosis slikken en daarna nog 1 of 2 x bijnemen is denk ik de meest gangbare manier. Als jouw avond het tofst verloopt door het in 8 keer in te nemen, dan mag je dat helemaal zelf weten. Leuk he :) ( maar voor de meesten is het niet de effectiefste manier om het te nuttigen)

Maar het gaat natuurlijk vooral over de hoeveelheid die je gehad hebt. Maar ja, daar weten wij niks over, en jij denk ik ook niet. Dus volgende keer netjes testen, rekensommetje op je gewicht loslaten en dan weet je hoe je zit!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."