Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Rivalrie zei: Leuk type. Ik ben debater/visionair. Klik om te vergroten... Ga straks nog even op onderzoek uit, ben benieuwd!"
"Dirkjan zei: En nu in je oogbol. For science. Afwegen, in een vloeitje/wcpapiertje/zakdoekje, slikken en gaan. Klik om te vergroten... For science hahaha Is goed heb er toch 2 he Ja veel mensen wegen hier af, kan het ook op gevoel? Zou niet weten hoeveel ik dan erin zou moeten doen al zou ik het afwegen."
"CuriousExplorer zei: Klik op bewerken. Klik om te vergroten... CuriousExplorer zei: Klik op bewerken. ๐ Klik om te vergroten... Aha ๐๐ ๐ง "
"Zeelanddude zei: Je zou THC-C4 eens kunnen onderzoeken ๐ Klik om te vergroten... Hahahah ik ging ff op google kijken en zag toevallig dat je t ook hebt geprobeerd, wanneer de stoelgang wat minder is ga ik er voor ๐"
"@PsyTeks Als ik wil reageren op een reactie, moet ik dan op citeer dit bericht klikken? Hahaha ja echt, ongelooflijk wat er gebeurd in het brein met drugs. Psychedelica lijkt me daarom ook interessant maar durf niet, ben te bang voor een bad trip ๐"
"Rivalrie zei: Wat leer je eigenlijk van de drugs? Lees veel over schapen maar waarom ben jij geen schaap? Ik weet dat ik geen schaap ben want er is maar ongeveer 3% van de mensheid hezelfde persoonlijkheidstype als ik. ๐๐๐ Klik om te vergroten... Uit mijn persoonlijkheidstest kwam de campagnevoerder. Toevallig eergister gedaan๐ Was liever een positief schaapje geweest ๐๐ผโโ๏ธ Ik heb geleerd van drugs dat mensen behoorlijk raar kunnen denken, iig๐"
"Moffel100 zei: 3mmc is erg lekker, gisteren 1 grammetje de neus in gesnoven Klik om te vergroten... Hahahah lekker opgemoffeld!"
"Roze Olifant zei: Leuk om je hersenspinsels onder invloed van 4-MMC te lezen! Ik heb geen last van het gebrek aan 'enters' tussen de stukjes, zo lang is het niet. Wat ik interessant vind aan je verhaal, is dat het goed weergeeft hoe stims het denkproces beรฏnvloeden. Zowel het (nog meer dan normaal) kunnen mijmeren over de zaken des levens als die neiging naar lichte 'grootheidswaanzin'. Vat dit niet verkeerd op, ik zeg niet dat jij jezelf beter vindt dan anderen, helemaal niet. Maar zoals bekend, zie je bij stimulantengebruik vaker dat de manier van denken van mensen tijdelijk een beetje die kant op gaat ('ik denk anders/dieper dan de rest, ik ben bijzonder, ik ben geen schaap, ik moet een boek schrijven'). Dit is een typisch effect van stimulanten en daarom is het boeiend om dat in de gedachtengangen die je in dit report beschrijft terug te kunnen zien. Thanks voor het delen. Klik om te vergroten... Doet me deugd, deze reactie๐ hoopte vooral dat mensen er om konden lachen en misschien wat konden herkennen. Helemaal eens! En het was een enorme grootheidswaanzin, daarom wilde ik het delen. Denk absoluut niet echt zo over mijzelf en anderen. Dat stukje politiek ook๐ dat gaat toch nergens over. Alleen filosoferen doe ik nuchter ook. Vond t ook niet leuk dat nadenken, het stopte maar niet. Achteraf ook misschien beter in mijn notities kunnen laten๐ zoiets is misschien grappig om te delen als je de persoon er achter kent๐ฌ"
"whitesugar zei: Jammer dat je deze ervaring had maar dan weet je inderdaad voor de volgende keer moet uitkijken met dat spul. En ik had een keer met dit spul dat ik heel wijs was ofzo, ik weet niet hoe ik het uit moet leggen maar ik leek wel een psycholoog ofzo ๐. Ik heb trouwens ook wel zin om het weer een keer te gebruiken, is al weer een tijdje geleden๐ En ik heb laatst voor het eerst 2cb gedaan. Vond het best wel heftig maar je moet er gewoon voor zorgen dat je goed in je vel zit en dat er iemand bij je is. Klik om te vergroten... Ja!! Psycholoog idd. Je kan dan zo goed mensen begrijpen etc. En je komt op ideeรซn, heb een keer cactus compleet goud gespoten, was daar normaal nooit opgekomen maar krijg er nog regelmatig complimenten over. En hij leeft ook nog, gek genoeg. Misschien verander ik ooit nog daadwerkelijk in Einstein, hebben we die ook weer terug. Jij mag t ook voor me doen trouwens! Ben wel blij met die nare ervaring hoor, moest wakker geschud worden. Er zit een heel dun lijntje naar een 3mmc verslaving. Ennnnnn een woordgrap van de week er bij te pakken ๐ Kun jij wel makkelijk stoppen met dat spul? Aah leuk! Had je alleen 2cb gebruikt? Hoe vond je de uitwerking?"
"Graag geen reacties meer met hoe NIET aantrekkelijk mijn report is om te lezen. Het doet me zeer ๐๐๐๐ Ik dacht dat ik er met โhet zij zoโ goed vanaf kwam maar niet dus. Ga er meteen mee bezig thanks!"