Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dit goegje is verkrijgbaar vanaf nu bij een aantal vendors... Heeft iemand hier ervaring mee? werkingsduur/dosis etc... reports op bluelight en andere sites zijn in elk geval niet positief"
"-YOKI- zei: Etilaam, Etizola, Sedekopan, Pasaden merken en de home made gedrukte etizolam die wel in 1 en 2 mg worden gedrukt zijn de enige die bij de legit vendors worden verkocht, 9 van de 10 versturen ze dan ook niet in blister verpakking omdat er dan opstaat dat het een medicijn is en door arts voorschreven moet worden, er zijn een paar vendors met uitzondering, maar die ken ik niet of vertrouw ik niet. Ik vind die kleine rode etizolam pellets 2mg uit uk, betreft dosering flink tegen vallen, heb ook op andere forums gelezen dat de blauwe 1mg vaak onder gedoseerd was. Etizolam heeft echt zijn eigen charme, heb het wel eens proberen te vergelijken maar dat is gewoon niet te doen, ten slotte je weet niet wat je krijgt via het web en of de dosering klopt. Ik geen van twee rode 2mg pellets nou niet bepaald super relaxed, maar dat zegt niks over een ander, ben zelfs bang dat we gewoon die zooi die je besteld hebt via die vendors moet testen. Pyrazolam lijkt helaas niet op etizolam, vind pyrazolam dan toch meer op alprazolam lijken, maar zoals elke benzo toch weer een tikkeltje anders. Greetzz, Yoki Klik om te vergroten... ik kan dit bevestigen: die 1mg etilaam doordrukstrips werken veel beter dan die roze pilletjes uit de UK... probleem is ik heb er nu 100 roze gekocht"
"Mounssif zei: Hoi, Dit is me eerste report, wil mijn gebeurtenis wel eens mee delen met jullie. ------------------------------------------------------------------------------------------- Personen: 3 Wiet: amnesia haze Gram: 1 Leeftijd: 15 -------------------------------------------------------------------------------------------- Het was op een woensdag, ik kwam net van school het was dus de laatste dag! Dus ik besloot wat paar maten te halen en ik had nog niets gegeten. Dus we gaan van station naar huis met de bus, ik ga me schooltas neer leggen en we gingen naar een speeltuintje, ofjah een leuk veldje. We gingen ons zetten. Me vriend T. rolde de joint, dit was niet de eerste keer dat ik een joint rookte. Hij was klaar met rollen, inplaats van discussieren speelde we een dierenspel, dus ik nam misschien 7 trekjes ofzo, dus me maag was nog helemaal leeg. Ik voelde me toen echt heel goed warm gevoeltje, maar toen begon ik rillingen te krijgen ik werd zeg maar een beetje doof. Ik hoorde een felle piep tussen me oren, dus ik nam wat te drinken (energy drank) vijf minuten erna moest ik overgeven er kwam alleen de drank uit dus want had ook nog niets gegeten, me vrienden vonden het grappig dus begonnen het te filmen als "herinnering" en toen ging ik even liggen en als ik fluisterde hoorde ik het fel dus ik ging liggen om de grond ik had gevoel dat ik ging dood gaan ik begon me zelf te beloven van "ik blow nooit meer laat dit stoppen aub" ik begon rare dingen te zien (hallucineren dus) dit ging na 10 minuten weg, ik kon weer recht staan ik roepte me vrienden en we gingen rustig naar huis wandelen om de 5 minuten moest ik wel overgeven tot op een duur ik niet meer kon overgeven ik boerde alleen maar. Me vriend T. zei leg je hand eens naast je gezicht hij nam een foto en liet het aan mij zien het was een groot verschil ik was helemaal bleek ik wou zo snel mogelijk naar huis gaan dus ik kom thuis aan en ik ging in me bed ik viel gelijk in slaap. Ik werd weer wakker en alles was weer normaal. Maar nu heb ik mijn "lesje" wel geleerd, ik eet vanaf nu altijd iets voor dat ik ga blowen, na dat ik dit had meegemaakt wou ik er meer over weten dus ging op google zoeken enzo, maar nu weet ik wat ik moet doen en wat het is als ik het nog eens krijg! Dit was me badtrip "verslag" Klik om te vergroten... Pak zelf ook geen weed meer, laatste 2 keer suikerspiegel aan het dalen tot zwart voor de ogen en weg ergste en benauwdste gevoel dat je kan voelen. Je voelt letterlijke alle energie wegstromen uit je lichaam en krijgt het diepvrieskoud. Gelukkig waren er steeds buddies om me heen die me grenadine en cola konden aanreiken om terug normaal te worden en dat duurde minimaal een uur"
"ben nieuw hier... Heb net 2 gr. besteld van dit spul aangezien ik vroeger speed echt wel goed vond. laat jullie binnenkort iets weten... aanbevolen dosis is tussen 70 a 120 mg?"
"SmartieAndMe zei: Olliver1977 zei: ben nieuw hier... Klik om te vergroten... Welkom! Olliver1977 zei: Heb net 2 gr. besteld van dit spul aangezien ik vroeger speed echt wel goed vond. laat jullie binnenkort iets weten... aanbevolen dosis is tussen 70 a 120 mg? Klik om te vergroten... Je kunt voor een normale dosis ongeveer 2mg per kilo lichaamsgewicht aanhouden, dus bij 70kg 140mg. Als je weinig ervaring hebt of je wilt een lichte dosis zou ik ongeveer 1,5mg per kg lichaamsgewicht aanhouden. Onder de 70mg zal het afgezien van stimulatie voor de meesten niet echt merkbaar zijn. Klik om te vergroten... gisteren geprobeerd (150 mg) en leuk chill gevoel zonder het 'opgefokte' van speed, spul brandt wel in de neus WTF"
"SmartieAndMe zei: Olliver1977 zei: gisteren geprobeerd (150 mg) en leuk chill gevoel zonder het 'opgefokte' van speed, spul brandt wel in de neus WTF Klik om te vergroten... Haha ja absoluut, doe mij maar een bommetje.. gaat ook wat langer door. Klik om te vergroten... eerst lijntje dan bom en daarna terug lijntje mijn neus kon niet alles aan en volgende keer wordt enkel bommen want dit goedje heeft gegarandeerd een negatieve invloed op je neus slijmvlies wat me opviel is dat dit megahard blijft doorwerken, te lang naar mijn gevoel. Pas na 36 uur had ik het gevoel enigszins moe te worden of te kunnen slapen"
"saimin zei: Hoi allemaal, Ik weet nog niet zoveel over research chemicals. zou er een rc bestaan die dicht bij cocaine komt? Klik om te vergroten... 3-mmc en het is beter en nog verslavender dus kijk uit. Bestel nooit meer als 5 gram want het MOET op"
"Jamess zei: hoi Klik om te vergroten... heb dus ook van die welbekende zeshoekige tabs. Ik ben zelf 1m76 voor 82 kg. Wat zou een juiste dosis zijn? dacht zelf aan anderhalf pilletje in 1 keer en geen redose Ga het wel op een leuke party avond gebruiken aangezien uit reports blijkt dat het sterk setting afhankelijk is"
"Bonzaaaii zei: Fresh zei: edblok2 zei: kan je beter 3'4-dmmc proberen, werkt een stuk beter dan 3MMC. Alleen is 3'4dmmc weer bijna niet te verkrijgen tegenwoordig helaas. Klik om te vergroten... Hmm klinkt wel interessant, maar in welk opzicht werkt het beter dan? Lijkt het het meest op de echte? Klik om te vergroten... Ik vind 3mmc persoonlijk beter dan 3,4dmmc maar dat is persoonlijk denk ik. 3mmc word hier in mijn omgeving door de meesten gezien als de beste vervanger van 4mmc. Klik om te vergroten... van een paar users gelezen dat een 50/50 verhouding van 3-mmc en 4-mec het beste resultaat zou geven en het dichts in de buurt van meph zou komen... eventueel om euforie te verlengen aanvullen met methylone maar of dit gezonde combos zijn is nog maar de vraag"