Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"In België is NUSTASIUM (Diphenhydramine HCl, 50mg) vrij verkrijgbaar. Je slaapt ervan, maar je slaapt "raar", in een schemertoestand, en je hebt 's ochtends een kater. Niet kunnen slapen is een ramp, vooral als je de volgende iets te doen hebt. Ik gebruik van alles om te slapen: clonazepam (niet echt een slaapmiddel, maar wel ontspannend), Diphenhydramine, hoestdranken met promethazine, melatonine. Wat ik eigenlijk zoek is één slaapmiddel dat ik dagelijks kan nemen, en niet in werkzaamheid terugloopt. Mijn moeder gebruikte het ouderwetse Mogadon, 1 tablet per dag, en sliep erop als een roos. Hoefde ook niet steeds meer te nemen. 1 per dag bleef jaar in jaar uit werkzaam. Ik zou voor een dergelijk middel heel wat over hebben!"