Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Volgende maand ga ik een week naar Amsterdam. Nu, we gaan met de auto (ik woon in België) en heb 3 passagiers mee. Die personen gaan allemaal wiet bijhebben, sommige meer dan 5 gram waarschijnlijk... Ben ik dan als bestuurder verantwoordelijk voor hen? Ik neem ofwel 3 ofwel 5 gr mee voor eigen gebruik.. Hopend op een snel antwoord. O."