Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"SpeedPiet zei: Hey ik heb in het verleden een paar keer speed gedaan( wat minimaal wel een halve gram was of meer) en werd vaak gewoon heel rustig van doordat ik ADHD heb, Bij 3FA word ik juist heel hyper van minder dan een halve gram en heel veel zin om te dansen en ben ik heel blij (ben al een blij persoon van mezelf maar op dat moment 24/7 blij) Nu is de vraag heb ik nou gewoon een dealer die veelste veel versnijd, of vinden jullie 3FA ook anders? en slikken jullie of snuiven jullie 3FA Klik om te vergroten... Ik heb ervaring in beide. Dat je meer hyper werd van 3-FA t.o.v. speed herken ik niet. Ik denk dat de speed die je had gekocht relatief gezien niet zo sterk was (en wellicht dus versneden) Het kan ook zijn dat je voor of tijdens gebruik 3-FA koffie of energydrink hebt genuttigd of gewoon in een andere setting was, waardoor je sowieso dus al in een goede energie zat Nu terug naar je vraag. 3-FA is zeker niet sterker dan een gemiddelde speed. Als je het slikt of oplost in iets vloeibaar, is de werking (uiteindelijk) "steviger" en intenser. Maar dit laatste is met speed idem.ml.. Ikzelf heb ook ADHD en ik moet zeggen dat ik van 3-FA juist echt rustig wordt in mijn hoofd, maar ondertussen het tijdsbesef wel wat kwijt ben. Omdat het weinig tot geen lichamelijke bijwerkingen heeft (zoals b.v. de ether wél doet met met speed) heb je dus niet in de gaten heb dat je er verradelijk lang wakker van kan zijn."