Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag allen, Ik ben een nieuw lid en lees al een tijdje mee op het forum. Ik vind de topics wel interessant en door mijn recente ervaringen met drugs lees ik hier graag eens mee. Ik wil niet volledig mijn levensverhaal doen omdat ik dit niet te langdradig wil maken maar de laatste tijd loopt het toch wel eventjes mis. Als ik 28 jaar was had ik een zware cocaïne verslaving en speed verslaving. Het is vooral de speed die me aanlokt maar die ben ik dan gestopt omdat mijn gedrag extreme buitenproporties nam en door een buitenvisie met een kijk op mezelf vond ik dat het niet meer kon en ben ik kunnen stoppen. Nu recent, ben nu 32 jaar, zit ik terug, aan de pep. Het gebruik is nog maar kort sinds december maar ik gebruik nu al 2 weken dagelijks. Ik weet mijn verslaving is momenteel nog pril maar toch ben ik realistisch. Op mijn leeftijd vind ik zo'n gedrag eigenlijk ontoepasselijk en ik weet niet goed hoe het komt. Nu is mijn vraag Wat zijn jullie beweegredenen om pep te gebruiken want ik weet die van mezelf niet en denk dat daar de oorzaak ligt? Graag wat advies want dit loopt uit de hand"
"Jullie reacties zijn wel terecht en momenteel zit ik er weer aan en vind ik gemoedstoestand wel fijn ik zocht het niet op maar heb het blijkbaar recent gevonden. Die pep is gewoon mijn ding, mijn woningpartner zoekt altijd coke coke coke. Zo kreeg ik eens 5000 euro coke cadeau maar had nog steeds geen verslaving. maar hij is een recreatieve gebruiken en kan gewoon stop zoals een adem inhouden. Ik ben eigenlijk echt op zoek naar wat begrip want heb zonet weer 10 gram speed besteld het is een straat met een begin... en ik denk enkel aan stockage Zou ik naar de huisdokter gaan"
"Mijn partner verjaart en omdat hij regelmatig coke gebruikt (gecontroleerd niet verslaafd), zou ik voor zijn verjaardag eens base coke kopen aan ModKnip: Geen prijzen aub!euro per halve gram. Mijn vraag is wat doe je er dan mee met het brokje, opsnuiven of gewoon verpulveren en oproken, met zilverpapier zal volledig zijn ding niet zijn. Graag wat advies?"