Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hello everyone! Afgelopen zaterdag voor de 2e keer XTC op, en het was weer geweldig. Tot 8 uur op keiharde Techno staan dansen en met veel meiden gepraat, gekroeld en gezoend . Enige minpuntje was dat het weer véél te snel voorbij ging en ik me echt zwaar down voelde de afgelopen 2 dagen. Van XTC ga ik nogal veel praten en zo ben ik er achter gekomen dat er bizar veel mensen 4FMP ophadden in plaats van X. Na wat research over 4FMP heb ik dit er over kunnen vinden: - Je voelt je ongeveer 3 uur euforisch en daarna tot 5 uur zeer energiek. - Wanneer de euforie verdwijnt kun je het weer aanwakkeren d.m.v. een goede joint. - Kleine/geen after-dip. Klinkt als muziek in de oren en ben er zeer geïnteresseerd in geraakt. Toch heb ik nog wat vragen. - Voor XTC wordt een pauze van 2/3 maanden aangeraden. Hoe zit dit met 4FMP? - Kan ik in de 2/3 maanden na XTC (zal in de komende zomermaanden 1 tot 2 maanden worden) gewoon 4FMP gebruiken, of heeft dit verband met elkaar? Alvast bedankt ."
"Fool zei: Beste, Deze vraag heb ik laatst ook gesteld op een ander forum, dat kun je hier nog eventjes nalezen. De conclusie die we daar hadden was dat je het eerder als vervanger van MDMA(XTC) moest gaan zien, dus ééns in de 3 maand óf MDMA óf 4-FMP en (helaas )niet beiden. En doe jezelf een plezier en ga nou niet in de zomermaanden maandelijks een pilletje slikken, zo ga je het alleen maar voor jezelf verpesten. Klik om te vergroten... Dankje voor je antwoord . Dat is inderdaad jammer, maar opzich wel begrijpelijk. Over het maandelijks pakken van een pilletje, ik hoor en lees veel verschillende verhalen van mensen die hetzelfde gevoel nog steeds hebben, ook al nemen ze max. 1 keer per maand een pilletje. Natuurlijk zitten er ook lichamelijke consequenties aan maar aan gezien ik het pas twee keer heb gedaan met 3 maanden ertussen ben ik benieuwd hoe mijn lichaam het trekt. Daarnaast is 1x per maand wel veel, ik denk dat het gemiddeld 1.5 tot 2 maanden zal worden."
"Ik denk inderdaad dat jullie gelijk hebben. Het is een fantastische drug maar ik wil inderdaad niet dat de magie eraf gaat. Mijn volgende feestje is eind april (7.5 week na de afgelopen keer) en daarna ga ik proberen 8 tot 12 weken er tussen te houden. Wie kan wachten tot de herinnering, de verwachting en het verlangen naar een piekervaring met ecstasy zijn weggesleten, is klaar voor een nieuwe "eerste keer". Klik om te vergroten... Leuke quote, maar ik kijk altijd heel erg uit naar een feestje waar ik iets ga gebruiken. Omdat ik iets heb om naar uit te kijken verdwijnt het verlangen niet, jammer genoeg."