#1
Hello everyone!
Afgelopen zaterdag voor de 2e keer XTC op, en het was weer geweldig. Tot 8 uur op keiharde Techno staan dansen en met veel meiden gepraat, gekroeld en gezoend
. Enige minpuntje was dat het weer v茅茅l te snel voorbij ging en ik me echt zwaar down voelde de afgelopen 2 dagen.
Van XTC ga ik nogal veel praten en zo ben ik er achter gekomen dat er bizar veel mensen 4FMP ophadden in plaats van X. Na wat research over 4FMP heb ik dit er over kunnen vinden:
- Je voelt je ongeveer 3 uur euforisch en daarna tot 5 uur zeer energiek.
- Wanneer de euforie verdwijnt kun je het weer aanwakkeren d.m.v. een goede joint.
- Kleine/geen after-dip.
Klinkt als muziek in de oren en ben er zeer ge茂nteresseerd in geraakt. Toch heb ik nog wat vragen.
- Voor XTC wordt een pauze van 2/3 maanden aangeraden. Hoe zit dit met 4FMP?
- Kan ik in de 2/3 maanden na XTC (zal in de komende zomermaanden 1 tot 2 maanden worden) gewoon 4FMP gebruiken, of heeft dit verband met elkaar?
Alvast bedankt
.
Afgelopen zaterdag voor de 2e keer XTC op, en het was weer geweldig. Tot 8 uur op keiharde Techno staan dansen en met veel meiden gepraat, gekroeld en gezoend
Van XTC ga ik nogal veel praten en zo ben ik er achter gekomen dat er bizar veel mensen 4FMP ophadden in plaats van X. Na wat research over 4FMP heb ik dit er over kunnen vinden:
- Je voelt je ongeveer 3 uur euforisch en daarna tot 5 uur zeer energiek.
- Wanneer de euforie verdwijnt kun je het weer aanwakkeren d.m.v. een goede joint.
- Kleine/geen after-dip.
Klinkt als muziek in de oren en ben er zeer ge茂nteresseerd in geraakt. Toch heb ik nog wat vragen.
- Voor XTC wordt een pauze van 2/3 maanden aangeraden. Hoe zit dit met 4FMP?
- Kan ik in de 2/3 maanden na XTC (zal in de komende zomermaanden 1 tot 2 maanden worden) gewoon 4FMP gebruiken, of heeft dit verband met elkaar?
Alvast bedankt