Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zit met het zelfde. Heb nu speed.zelf niet getest. kweet dat ik dat moet doen. in de tijd van P'zicht R'dam veel gebommed. heerlijk die klap op de muziek. Heb nu dus via de kritikaster geregeld die alles met testrapporten regelt en ruikt naar appeltjes, maar idd laat me niet foppen. heb het verpoeierd ( de pasta dus) om beter te kunnen doseren. Vloei gepakt en een klein bommetje gemaakt. meer vloei dan speed. maar dat kan al snel met 50 mg. effect was niet strak staan, maar gewoon lekker wakker. tot ergens in de nacht en toen slapen, maar wel met tussenposen even wakker. Combi met sos gedaan, kweet is listig, maar ben ook niet achterlijk. doseren is key... ergo: die klap van weleer wil ik wel meemaken, maar ik hoor gasten over .4Gr , dat lijkt me toch wel een beetje gevaarlijk. ik bouw liever op met kleine bommen... ( dus geen klap totdat je ,, van dezelfe stash nemende, weet wat goed ' klapt' dus ookal heb je na testen die magische procenten, dan nog, van caf ga je ook hard.... ik zou het bij 50-100 mg houden en niet opdrinken (je vreetstenen).... opbouwen kan.. afbouwen wordt lastig ( lang leve de benzo's) nJoy allemaal en vooral doorgaan en blijven leven!"
"Vanavond naar de K-Hole.... een psycholoog-vriend van me wees ook op DMT.... ik lees dus overgave, zoals eigelijk met alle psychidelica... niet bevechten... laat maar komen dus.... aangezien ik een behoorlijk ego heb, naar me 100000 keer is verteld, wordt dat een opgave.... goed rapport. Thanks... nu op naar DMT en K-HOLE"
"Afkicken is niet de kunst. En dat zeg ik nederig. Ik verkoop geen boeken of wat dan ook. Geen Ego die even kwijt moet wat ik allemaal weet. Of het Alcohol, Hero, of een Coke of speed comedown met zware depressie is ( en niet te vergeten de killer nu: GHB: afbouwen met GHB), Je komt telkens weer over je punt heen. bij alcohol met vaak een benzo. heroine met een coma-afkick optie in 1 dag, dan is er voor de rijken het prometa protocol die je meth en coke fucked up brain resetten. DAARNA begint dus Craving. Ik slik Baclofen en dat werkt als de brandweer. off label en niet toegestaan bij de meeste klinieken. so what.. komt overigens wel van een legitieme kliniek in NL De meesten redden het niet om in 1 keer te stoppen met de verslaving. dat levert teleurstelling en tegenslag op en op een gegegeven moment dus onmacht... Ik hoop , en het is al gezegd in dit forum, dat iedereen zich beseft dat stoppen met gebruik niet gebaseerd is op puur discipline. je moet geluk hebben met een sterk genenpakket en met een drive en ja een beetje zelfkritiek moet ook. vechten soms tegen die zucht. Spreek uit te willen stoppen en neem je zelf ook serieus,neem het middel weg, dan de zucht en blijf aware. en heb geluk, dat helpt ook. Het is niet voor niets een klote ziekte. En to 25tolife: binnen de muren en niet ambulant kan beter zijn. zeker als je nog veel geld, pushers en twijfels hebt. voor je het weet sta je weer bij de Gall of is de speeddial naar de dealer gebeld.... mijn nederige 5 cents"