Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Straks aandachtig lezen want dit ziet er interessant uit."
"LSD: "Een natte klets op het gezicht" Een week geleden heb ik LSD gedaan, en heb echt visioenen gekregen. Zowel goede als slechte, voornamelijk de slechte in de na-flow... Die waren goed blijven hangen voor zeker een week. Angst en paranoia. Achter alles een bedoeling zoeken en nog een bedoeling en nog een bedoeling en nog ... Ik werd bijna gek (dacht ik). Tot ik mij pas het volgende weekend besefte dat het gewoon mijn eigen angsten waren die versterkt werden en in 1 keer allemaal op mij afstormden. Dat gevoel was heel angstaanjagend omdat dit mijn eerste keer was en niet goed wist hoe ik ermee moest omgaan. Laat staan verwerken. Maar omdat ik de eerste 6 uur overdreven lekker heb getript op 100 mics, heb ik alles kunnen relativeren. Het zit allemaal tussen de 2 oren. Je leert jezelf van top tot teen kennen. Je kan er niet onderuit. Je angsten bevinden zich op glad ijs⦠aan jouw om er niet over te trippen. Ik heb nu ongeveer door hoe ik een volgende trip moet aanpakken. En heb harde en goede beslissingen genomen. Ik zat een half jaar geleden voor 3 jaar lang aan de jointjes. Een paar maanden later begon ik met experimenteren. Coke en dan pep. Coke was ik snel uit het oog verloren nadat ik pep leerde kennen. Ik zat tot 2 weken geleden regelmatig (zoān 3 maanden ongeveer) aan de pep. Ik stond op het punt om niet meer eerlijk tegenover mezelf te zijn over mijn ābijna-verslavingā. Ik zat 2 maanden geleden 5 weekenden na elkaar aan de XTC. Dan 2 weken later een weekend slechte pillen, en dan 2 weken later nog eens top. Mijn lekkere onschuldige wiet-verslaving begon mijn lichaam te verlaten⦠Tot ik LSD nam en 1 keer van al mijn slechte gewoontes was verlost!!! Ik rookte dagelijks maar ben van maandag tot vrijdag met 1 pakje toegekomen. In het weekend nogeens 2 maar tijdens het drinken is dat een aangename uitzondering⦠Net zoals wiet en hasj. De onschuldige softdrugs die ik sinds kort alleen nog maar puur aansteek. FUCK COCAINE: trekt op niks, doe maar stoer. FUCK PEP: paranoia, associaal, en eens de rush weg is laat het je toch alleen maar denken dat je het nodig hebt. FUCK MDMA: magisch in het begin maar zal nooit meer hetzelfde zijn, nooit. Trekt ook op niks. Ik ben vanaf nu een ware psychonaut. Ik heb mijn leven teruggevonden en kan het nu zelfs nog beter aanpakken door al de goede en slechte ervaringen die ik heb opgedaan. Mijn slechte beslissingen in het verleden werden goede beslissingen in het heden. Amen P.S. Borat was dĆ© perfecte film in de na-trip. Ongelooflijke geniale absurde komedie. LOL En Bedankt om te lezen. I hope you like. Bye bye"
"Allemaal bedankt. En de band met mijn kat tijdens de trip was adembenemend... De mensen hier met een kat als huisdier begrijpen wat ik bedoel. Inderdaad, ik had MDMA nooit wekelijks mogen nemen. Maar als puntje bij paaltje komt heb ik uiteindelijk een goede beslissing genomen. Nogmaals bedankt. Hahah, ik kan het nog altijd niet geloven dat ik een totaal ander persoon ben geworden. Een opluchting zelfs! Wat een metamorfose..."
"Alleen. Mijn beste vriend was met alles gestopt na een slechte ervaring met pillen. Uiteindelijk een goeie beslissing, maar hƩƩl spijtig dat hij de kans niet heeft gekregen om LSD te proberen. Want ik vraag me nog altijd dag en nacht af of ik nu ook de enigste zou geweest zijn met zo'n metamorfose, indien we het samen hadden gebruikt... En aangezien ik geen tripsitter had, had ik ook geen zin om een mede-tripper te zoeken die eventueel kon bad-trippen, waardoor ik niemand zou gehad hebben om mij te kalmeren. Dus ik kalmeerde liever mezelf, veilig alleen."
"Ok, mijn tabakverslaving begint stilletjes aan terug te komen. Spijtig, maar ergens ook niet. Want mijn gedacht over cocaine, speed en xtc blijft hetzelfde! Het hoeft niet meer, echt niet."