Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kijk ,, mijn vrienden en ik roken soms wel een jointje. Maar soms doe ik over me longen en soms niet .. Wat moet ik eigenlijk doen ?? Gewoon over me longen of niet ? Plz lag me niet uit ,, maar ik moet het gewoon weten"
"16 net geworden .. ik zit een de speed maar soms een joint is lekker en thanks voor jullie antwoord"
"kwil gewoon weten hoe ik het beste rook ... naja laat ook maar . kheb me antwoord"