Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Amandanieuw zei: Zo'n test setje benzodiapines met verschillende soorten genomen te hebben. En ik een geliefde gebruiker ben van diazepam en oxazepam ben zag ik er geen problemen in. Niet wetend dat er per pil een aantal mg er van iets inzit. Neem ik van alles er 1. Deschloroetizolam voelde ik weinig tot niks van. Flunitrazolam was leuk beetje wazig. Als lijkt beetje schuin te lopen. En je zwalkt wat. Nu gisteren 1 bromazolam ( blijkt dus nu 3 mg te zijn) ik heb het rond 20.00 ingenomen. Ik heb het getal 21.00 nog gezien. Daarna weet ik niks meer en wordt vandaag wakker om 11.00 op de bank. Ben compleet knock-out gegaan. Nu nog wazig en vol twijfel helemaal nog in de war. Dit was veel te veel en te heftig. Wil dan ook iedereen waarschuwen bij dit middel. In algemene zin inlichten dat dit geen standaard benzodiapines zijn die via een apotheek gaan. Lees je vooraf goed in bij elk verschillend middel wat je hebt. Elk middel kan een totaal ander uitslag of werking hebben. Ik ben een totale leek op dit gebied. Klik om te vergroten... Ik lees dit dus voor het eerst dat dit blijkbaar zo'n heftige benzo is. Heb natuurlijk onderzoek gedaan naar de dosering maar dat deed niets. Ik neem na het proberen van een benzo altijd een toloratiebreak van een week. Gisteren heb ik dus 10X 3mg bromozolam genomen (natuurlijk niet slim en gezond). Maar het enige effect is dat ik veel dingen vergeet en impulsieve dingen ga doen, dit deed ik dan voor ongeveer 4 uur lang. En daarna ben ik in bed gaan liggen en me zelf proberen te forceren te slapen wat dan uiteindelijk na een uur lukte (06:00). Ik heb vele benzodiazepines geprobeerd maar geen een die z'n werk doet zoals het hoor, aan de verdere ligt het niet een vriend van me kon niet lopen na een halve."