Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Junkie_I zei: http://dagboekvaneenjunk.web-log.nl Hallo allemaal... Ik ben een jonge vrouw van 27 jaar oud. Zie er goed uit en kom over als iemand die zelfverzekerd, stabiel en goed in haar vel zit. Maar goed... Things aren't always what they seem. Achter mn masker schuilt een regelrechte JUNK! De afgelopen tien jaar is een struggle geweest. Ups en downs wat drugsgebruik. Nooit gedacht toen ik mn eerste ploffie rookte dat ik zo diep kon zinken! Ik heb besloten dat het zo niet langer kan. En ik ben dus gestopt. Ik houd een weblog bij. Als je benieuwd bent hoe het zover heeft kunnen komen, hoe het nu gaat en hoe het in de toekomst gaat, neem dan een kijkje! Of reageer op deze topic! http://dagboekvaneenjunk.web-log.nl[/url] Klik om te vergroten... ex junk! ten eerste mijn respect dat je zo open bent over je verslaving. Je hoort niet vaak dat mensen er zo over praten. Kwa harddrugs ben ik maar een kleinschalige gebruiker. Ik heb nu ongeveer 6 keer xtc gedaan, 1 keer speed... ik blow wel bijna elke dag overigens. Nooit coke. Ik wil mezelf behoeden om geen (/niet teveel) negatieve gevolgen te ondervinden van mijn gebruik, maar tegelijkertijd ben ik erg open-minded, en wil het liefst zoveel mogelijk genieten (dus ook van drugs). Hoe kijk je terug naar je gebruik? In welke mate is drugsgebruik verantwoord volgens jou? Als men 1 avond in de maand 3 pilletjes slikt... haal je dan het meest lol uit je uitgaansleven? Is coke (1x in de maand) aan te raden als ik mezelf voor een verslaving kan behoeden? En hoe denken andere gebruikers hier over? Alvast bedankt voor de reacties!!!"