Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wiet is de getolereerde softdrugs uit Nederland! Heb meer dan 15 jaar non stop geblowd , sinds mijn 18e lijd ik aan ernstige depresie (Manische-Depressieve) (Bipolaire-stoornis) .. Ik heb na diagnose nog ruim 12 jaar lang stevig door geblowd en altijd ontkent dat het iets met softdrugs had te maken. Na mijn laatste psychose heb ik echt gezworen nooit meer te blowen.. Wie een depressie of psychose heeft gehad moet geen softdrugs meer gebruiken het versterkt het alleen maar.. en is het niet waard"
"(Als je dood wil moer je die 2 gezamenlijk gaan gebruiken!!) Beetje overdreven of niet? Gebruik al 7 jaar seroqeul vanwege manische depressie en sinds 2006 gebruik ik bijna elk weekend ghb slik ze natuurlijk niet samen in maar als de Ghb begint uit te werken ,neem ik seroqeul voor het slapen gaan 200 mg na 4 uurtjes wordt ik weer waker en neem ik weer 100 of 200 mg seroqeul .. soms lukt het mij op weer in slaap te vallen maar als je te lang aan de g hebt gezeten werk dat ook niet meer... Seroqeul maakt het stoppen wel makkelijker , het haalt wat spanning weg!! Kijk uit met GHB , het is een sluipmoordenaar!! Hou het gebruik bij 1 of 2 x keer in de maand voor dat het je hele leven gaat beheersen.."