Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Yoo mede snuivers, Ik heb 3g pep gekocht (niet voor het eerst) maar nu heb ik dat de hele nacht laten drogen op een warme plek,ik heb de pep meerdere keren uitgespreid en gesneden met een pasje maar de pep blijft een beetje flokkerig (flokjes). Ik heb al wat genomen maar het is niet zo fijn als dat het normaal is... Iemand tips? Iets wat helpt? Het lijkt niet volledig te willen drogen. Groeten, Noenoe"
"Harry In De Warrie zei: Bord in de magnetron opwarmen en dan uitspreiden en hakken of op de verwarming leggen. Klik om te vergroten... Ik heb het meerdere dagen proberen te drogen, ene keer op een warme plek en de andere keer op een koude plek maar niks helpt. Miss gw verkeerde speed denk ik dan?"