Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De echte reden noem ik ook niet want dat zal vast niet mogen gok ik, maar het is om in te slapen. Ik weet wel wat ik neem alleen dacht dat ik er meer van zou voelen al is 10mg oxy mischien ook te weinig daarvoor. Ik weet wel wat XR is alleen mijn vraag is of je op een XR ook in slaap kunt vallen dan. Dus ja van welke van de 3 slaap je het snelst in was een betere vraag geweest"
"oxa wen je erg snel aan ! op het begin werkt 10mg nog wel versuffend maar na een tijdje niet meer."
"xtc en alcohol kun je beter niet combineren !"
"Heb 10mg op en merkte er niks van... Hmm."
"25tolife zei: Nobody26 zei: Heb 10mg op en merkte er niks van... Hmm. Klik om te vergroten... Had je de instant release wel? (Oxynorm) Van de XR formule zal je inderdaad niet echt wat merken lijkt me, hoogstens dat je minder pijn hebt waar het ook voor is. Niet echt recreatief te gebruiken naar mijn mening. Vond er niet veel aan in ieder geval toen ik het eens probeerde. Het verdoofde de pijn wel verdomd goed (met lage tot geen tolerantie) moet ik zeggen toen ik een keer me voet had gekneusd Peace Klik om te vergroten... ik heb de : 30 tabletten met verlengde afgifte dus de verkeerde dus :P zie geen XR ergens staan. Haha ja daar is het eigl ook bedoeld voor"
"Mijn vraag welke med is het sterkst? flunitrazepam , xanax of oxycontin ? Ik heb het laatste 10mg gehad en merk er niks van. Welke van de 3 zal het 'beste' werken kwa 'versuffend' werken?"
"Het is meer voor in slaap te vallen. lekker 'versuft' te zijn. Maar die oxy van 10mg doet dus niet veel bij me, is dat normaal? of gewoon een te lage dosis? krijg er ook niet echt een high gevoel van."
"Ga nu wel een keer die flun. proberen mischien is dat beter Heb van de oxy de : 30 tabletten met verlengde afgifte dus dat waren sowiso de verkeerde om 'high' te worden? Oja: wat doet 1 pil van 300mg Seroquel XR met je? die liggen hier ook nog en vraag me af of je daar wel van in slaap valt of iets van merkt? of is dat niet echt een pil om te 'misbruiken' omdat het een XR is?"