Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Iemand toevallig bekend met verhalen/ervaringen van gasten die (voor zover bekend) hetero zijn, maar onder invloed van GHB intiem willen worden met andere gasten?"
"leveldesigner zei: Dat lijkt me uitgesloten Naoh010, je bent bi of homo of niet. Je krijgt niet opeens zulke gevoelens door de GHB. Dus mocht dat zo zijn dan is dat altijd al aanwezig geweest, die gevoelens. Klik om te vergroten... Bedankt voor je reactie. Zou je graag mijn hele verhaal willen sturen in een PM, is dat mogelijk hier? Kan het zo snel niet vinden."
"leveldesigner zei: Maar je mag me altijd een pm sturen, dit doe je door op de naam van de persoon te klikken die je een pm wilt sturen, en dan op PB: stuur privebrecht te klikken. Klik om te vergroten... Ik zit me suf te zoeken, maar ik kom als ik naar jouw profiel ga nergens de optie voor een PB tegen. Kun je mij er misschien een sturen zodat ik kan reageren? Alvast bedankt!!"
"Neo-Shulginist zei: Meestal kost het wel een paar rondes voordat je echt gestopt blijft. Het is zaak om steeds weer hetzelfde cirkeltje te gaan herkennen: een gevoel van onbehagen --> drugs --> tijdelijke ontsnapping --> kater en gevoelens van schaamte --> gevoel van onbehagen --> zin in drugs. Als je die cirkel steeds weer herkent bij jezelf, kun je bij elke stap gaan afvragen 'hoe kan ik dit gezonder oplossen?' Het is logisch dat je last krijgt van cravings. Ik vind wel dat je er al snel veel last van hebt. Want de cravings zijn normaal gesproken zo'n 2 tot 4 weken het sterkst. Het is goed om in die tijd in je achterhoofd te knopen dat de zin in coke eem bijwerking is van de coke. Bovendien wordt het al snel minder als je er geen gehoor aan geeft. Wel coke gebruiken wekt juist meer zin op, en dan ben je weer terug bij af. Wat ik me nog wel afvraag is hoe je je sociale omgeving ervaart. Want als ik lees dat je 4 dagen achter elkaar coke gebruikt, dan denk ik 'oei, kennelijk voelt hij zich nuchter echt totaal niet op zn gemak'. Heb je zelf een idee hoe dat komt? Ik denk dat het heel belangrijk is om actief te werken aan een leefomgeving waar je je ontspannen en gewenst voelt. Ergens waar je echt jezelf kunt zijn, en waar dat gewaardeerd wordt. Soms is het echt lastig om zo'n omgeving voor jezelf te creëren. Dus dat kan wel wat moeite koste. Des te fijner is het als het uiteindelijk gelukt is om zo'n plek te vinden! Klik om te vergroten... Thanks voor je reactie, waardeer alle (normale) reacties. Ik heb echter geen moeite met mezelf zijn en heb een erg goede sociale kring. Ik deed het die vijf dagen achter elkaar juist pas wanneer ik 's avonds thuis kwam. Biertje of wijntje, nakkie erbij... Tot ik besloot dat niet meer te willen, maar gisteren dus toch weer in de verleiding kwam. Echter heb ik vanochtend iets gedaan wat ik vorige week niet heb gedaan... Ik had nog zo'n half envelopje over en dat heb ik vanochtend door de gootsteen gespoeld en dat voelde goed!"
"Neo-Shulginist zei: Okee, goed om te horen! Maar als je een fijne omgeving hebt waarin je je ontspannen voelt, waarom neem je dan middelen als je thuis komt? Klik om te vergroten... Ik geloof niet dat een fijne omgeving altijd meteen de oplossing is. Sommige dingen zitten van binnen. Daarnaast ben ik niet iemand die heel makkelijk alles deelt."
"Ik waardeer serieus alle reacties, maar in mijn ogen heb je wanneer je in twee manden tijd vaker coke hebt gesnoven dan anders niet meteen een probleem en ben je niet meteen verslaafd. Ik heb gister een prima dag gehad zonder gedachten aan coke, vandaag idem dito... Heb zelf niet het gevoel dat ik hulp moet zoeken, maar nogmaals... waardeer al jullie reacties en zal jullie zeker op de hoogte houden en zal zeker aan de bel trekken wanneer dit nodig blijkt te zijn! Thanks people x"
"Neo-Shulginist zei: Okee, goed om te horen! Maar als je een fijne omgeving hebt waarin je je ontspannen voelt, waarom neem je dan middelen als je thuis komt? Klik om te vergroten... Je valt in herhaling en ik heb er al op geantwoord. Niet iedereen neemt omdat de omgeving niet goed is."
"Had gisteravond afgesproken met vijf vrienden van me. Op gegeven moment legde eentje een envelopje sos op tafel. In eerste instantie dacht ik erover om naar huis te gaan, maar besloot toch te blijven. Met z'n drieën hebben ze er een aantal keer van genomen, de andere twee en ik deden niet mee. Kwam tevreden en trots thuis!💪🏻💪🏻"
"Mooie reacties al hier en eigenlijk heb ik daar niets aan toe te voegen, maar wil toch reageren als een soort hart onder de riem. Ik heb zelf onlangs ervaren dat ik door verdriet en radeloosheid ineens iets te vaak aan dat spul zat. Gelukkig dacht ik na twee weken 'wtf ben ik aan het doen?' Helaas klinkt jouw moeder al te ver heen. Probeer idd middels een gesprek tot haar door te dringen, ook dat ze met iemand moet gaan praten als in een psycholoog oid. Je kunt ook evt jullie/haar huisarts erbij halen, die zal hier zeker aan meewerken. Succes!!"
"De laatste maanden gebruikte ik naar mijn eigen zin teveel coke. Er is de afgelopen twee jaar veel gebeurd in mijn leven en ik probeerde het te verdoven. Verkeerde manier natuurlijk en dit zag ik vorige week ook in na 5 dagen achter elkaar te hebben gebruikt. Ik besloot dat het roer om moest en wil dit zelf doen. Dat ging vier dagen goed. Maar vandaag was ik zwak en heb ik weer wat besteld en gebruikt. Ergens Ben ik ongelooflijk teleurgesteld in mezelf en wil terug naar het niet gebruiken, aan de andere kant heb ik zoiets van 'het ging vier dagen goed' en je moet niet meteen wonderen verwachten. Hoe zien anderen dit? Ergens be"