Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Snuffelaar zei: Hexen al geprobeerd? Gebruik je een aansteker met blauwe vlam? Klik om te vergroten... Nee nog niet geprobeerd, heb gelezen dat de cravings echt heftig zijn. Nee met een normale aansteker, waar haal ik een aansteker met een blauwe vlam en wat is het verschil? Verbrand het dan niet juist nog sneller?"
"Ganggang💯 zei: Wat vapen betreft niet, ik ben gelukkig ver bij die roa vandaan gebleven. Heb wel een andere tip voor je. De subreddit r/researchchemicals staat vol met vape tips en dergelijke. Klik om te vergroten... Thanks! Zal er eens naar kijken"
"Snuffelaar zei: Veel hogere temperatuur. Dus je hebt minder nodig en verspilt op die manier niets. Gewone aansteker verbrand niet alles wat verspilling is. Klik om te vergroten... Maar dat spul moet juist niet verbranden, het moet verdampen, daar is het waarschijnlijk ook mis gegaan"
"Snuffelaar zei: Geld ook voor vapen. Er komt meer los door de hogere temperatuur. Klik om te vergroten... Oke dan ga ik dat proberen, maar hoe ver moet ik die vlam er onder houden dan?"
"Buu zei: De meest hardcore legale RC upper die je kunt vapen momenteel is A-PHP. Indien je nog A-PVP of MDPV kan vinden zullen die nog iets sterker zijn. Klik om te vergroten... A-php heb ik dus gehad maar vertel me alsjeblieft wat ik verkeerd doe want ik vind em echt niet zo hard als iedereen zegt.. ik gebruik zo'n glazen pijpje en houd de aansteker er net zo lang onder tot het smelt en er damp van af kom, en blijf dat pijpje een beetje rond draaien. Die 2 die je noemt weet ik dat ze verboden zijn en zulke goede connecties heb ik niet helaas. Heb wel iets gelezen over mdphp, is dat de moeite waard?"
"Buu zei: Ik durf niet te zeggen wat je verkeerd doet. Maar wellicht komt je A-PHP gewoon van een slechte bron, zijn altijd veel batches in de rondte. Of je verwacht er teveel van. En watebtreft MDPHP durf ik je niet te zeggen hoe dit zich verhoudt tegenover A-PHP, wel zag ik dat er freebase van tekoop is wat het een stuk makkelijker te vapen maakt dan een zoutvorm. Ik zou gewoon op reddit (reddit.com/r/researchemicals) even zoeken naar MDPPHP, of andere veerwante stof. Klik om te vergroten... Thanks! Hier heb ik wel iets aan! Hoop dat het op die manier wel gaat lukken, heb gelijk de a-pihp en mdphp besteld. Het zal toch een keer moeten lukken? Heb al zo veel verspild 😭"
"Buu zei: Ach zoveel kost het nou ook weer niet. En wil het nog niet zou ik een andere vendor proberen, en anders verwacht je gewoon teveel. Klik om te vergroten... Wel als je een zakje 6 keer aanschaft😅 ik ken helaas maar 2 betrouwbare vendors. Ik weet gewoon dat ik er meer uit kan halen, ik weet alleen niet hoe"
"DeApotheek zei: Ik zou de mdphp eigenlijk links laten liggen.... A-php en a-pihp zijn echt 100 keer beter. Klik om te vergroten... Ik heb ze nu alle 3 gehad, maar ik krijg geen rush of iets, denk dat de 2 bekende vendors waar ik ze haal of rotzooi hebben, of ik echt iets niet goed doe, maar zou niet weten wat.. heb alle tips overal opgevolgd"
"DeApotheek zei: Ik heb persoonlijk nog nooit z'n slechte batch gehad van a-php of a-pihp dat het niet zijn ding deed, maar wie weet. Denk toch dat er iets met vapen fout gaat. Heb je al eens geprobeerd met folie? Klik om te vergroten... De eerste paar keer wel, en de mdphp ook helemaal. Zou je me willen uitleggen hoe jij dat precies doet?"
"BadassPsycho zei: Ik heb de opiumlijst doorgelezen en je hebt idd gelijk. Wat ik dan vreemd vind is dat ze wel tegelijkertijd verdwenen. Het is in andere landen wel een gereguleerde stof. Bedankt voor je antwoord Klik om te vergroten... Misschien een domme vraag, maar kan het zijn dat je je hebt vergist met de A-pvp (flakka) ?"