Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Toch even reageren op functioneel gebruik. Ik ben een 30-jarige "jonge"meid die helaas het chronische vermoeidheidssyndroom en fibromyalgie heeft. Ik heb dit al meer dan 10 jaar, mijn leven bestond vooral uit werken, slapen en eten. Een uitstapje, een filmpje, een discotheekbezoek, wat is dat?? Ik gebruik nu sinds enkele maanden enkele lijntjes speed per dag en dat is voor mij een openbaring geweest. Ik kan nu een volledige dag wakker blijven en zelf mijn huishouden doen. Ben nu momenteel ook op zoek naar een deeltijdse job. Voltijds werken zit er niet meer in voor mij. Ik beschouw mijn enkele lijntjes dus zeker als functioneel. Ik heb terug een sociaal leven en kan weer stilaan dingen ondernemen. Ondanks de pijn vind ik dat ik terug een beetje een normaal leven kan leiden. Ik weet dat ik dit niet eeuwig kan volhouden, maar in samenspraak met mijn huisdokter kom ik er wel."