Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Begin er aub niet aan,Fentanyl is de hel als je moet stoppen. Ik gebruik ze nu 9 jaar ivm chronische ziekte. Ben al op eigen initiatief een heel eind geminderd van 200 ugh naar 100 ugh omdat ik wilde kijken hoever de pijn nu dragelijk was en het afbouwen was al lastig 1 van mijn kinderen heeft afgelopen weekend mijn pleisters gevonden en als stickers gebruikt waardoor ik nu zonder zit en heb het gevoel dag 2 nu dat ik in de hel zit...zweten,dan weer koud dan weer bloedheet,kotsmisselijk en dan de onrust..buiten het feit om dat ik nu weer met de volledige pijn zit vind ik de onrust nog wel het ergste...en als rolstoel patient kan ik helemaal niet in beweging blijven. En ik moet nog 2 weken..huisarts al gebeld maar sinds al die berichtgevingen over opiaten word je hier op voorhand al behandeld als verslaafde als je niet uit komt met je recept. 9 jaar geleden werd bij voorschrift helemaal niet gewaarschuwd wat voor troep het was,als ik toen wist wat ik nu weet was ik nooit eraan begonnen. Dus voor degene die nog voor de keus staan wel of niet nemen..doe het niet."