Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen, Ik ben mijn rijbewijs 1 jaar kwijt geweest door wiet gebruik en ben nu weer bezig om opnieuw het rijbewijs aan te vragen. Afspraak bij de psychiater heb ik gehad, nu wacht ik op 't lab formulier om een afspraak te maken om mijn bloed te testen op Thc-Cooh, de afbreekstoffen van thc. Dat blijkt beduidend langer zichtbaar te zijn. Nu ben ik al 5 maanden gestopt met blowen, maar wel in het weekend van 19 november een voorgedraaide gerookt en het weekend van 26 november samen met m'n vriendin een kleine gram opgerookt. Daarna niks meer! Ik wil graag op 22 december een afspraak inplannen voor 't bloed prikken. Als ik het Google moet ik wel goed zitten, wat denken jullie? Alvast bedankt voor de reacties. Groetjes nieuweling"