Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"engste visual met wiet( ) Ik had een joint van een vriend gekregen nadat ik die had opgesmoked werd ik goed stoned na 1 uur was dat wel weer voorbij toen 2uur na het blowen begon het allemaal uit het niets had ik het gevoel alsof ik achter me ogen viel en werd ik para ik zag overal patronen in en had een heel raar gevoel en dacht dat het nooit opzouhouden toen zag ik in het zand(we zaten bij een zandbak)magere hein toen schok ik me (bijna ) dood, een vriend van mij zij dat het ongeveer 1 uur zou duren voor het over zou zijn toen ik dacht dat het uur voorbij was waren er pas 5minuten voorbij en toen zette deze trip zig nog wel ff door. ik heb nog nooit zoon trip gehad op wiet"