Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo df, Vroeger wel eens met drugs en seks geëxperimenteerd met m'n vriendin (we woonden toen nog in Amsterdam). Na een techno-feestje waren we vaak wel in voor een nachtje doorhalen. We begonnen met XTC, maar toen we op een feestje beiden een keer 4-FA gehad hadden waren we om. Tijdens het feestje kan je er wat mij betreft nog over discussiëren wat je drug of choice is, maar voor de afterparty weet ik wel wat ik kies! Zijn er hier mensen die ook zo denken, of wellicht anders?"
"Ik combineer XTC alleen met g. 4-FA heb ik nog nooit met iets anders gecombineerd. Keta en blowen is wat mij betreft geen goede combo, wordt nog al eens misselijk van de 'keta-copters' en de 'snelweg' waarin je daarna (kunt) belanden."
"Iets minder cryptisch verwoord en na een nachtje slapen kom ik eigenlijk maar op één motto: MDMA is voor de muziek en 4-FA is net als cocaïne voor KANKERGEILE anale seks!"
"Zo kan je het ook verwoorden; is wat mij betreft wel het understatement van de dag!"
"Jmths zei: 2-3 gram Phenibut plus een gematigde dosering psychedelica kan naar mijn ervaring ook leuk zijn voor dit doeleinde. Maar dat werkt natuurlijk net een beetje anders dan 4-FA. Klik om te vergroten... Ik heb al veel verschillende soorten drugs gebruikt zoals te lezen is in dit topic. Van Phenibut heb ik echter nog nooit gehoord. Ben je nog nuchter?"
"Kan je zo goed als ook specificeren? Ik hoop dat je kan slapen ondanks dat je middelen hebt gebruikt."
"Van de psychedelica is LSD mijn favoriet. De duur kan zeker een drempel zijn, maar de vibe van LSD is voor mij wel degelijk 'vriendelijker' dan die van bijvoorbeeld truffels of paddo's."
"Dat was ook de dosering die ik innam voorafgaand aan mijn eerste LSD-trip. Leuke tijd gehad, maar ik had het de volgende ochtend wel een beetje lastig toen de douchetegels nog aan het dansen waren en de stoeptegels op weg naar de supermarkt ook."
"Ik heb wel vaker LSD gehad, maar nog nooit vlak na een weekendje XTC. Ben benieuwd of er sprake is van kruistolerantie, op basis van wat ik tot nu toe heb meegemaakt zou ik inschatten van niet. Iemand ervaring?"
"Volgens mij is ephephidrine er sowieso een afgeleide van. De anderen zou ik even moeten nakijken. Misschien vanavond nog wel even tijd voor..."