Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoooi Zoals een aantal van jullie al weten heb ik een Ayahausca gemaakt thuis. Maar het is niet helemaal zo gegaan zoals gepland. Ik heb eerst 2 dagen gevast, toen op dag 2 savonds de eigengemaakte MAOi ingenomen. En hierbij ben ik de fout in gegaan, ik wachte te lang! Ik dacht ik wacht 20 minuten maar ik voelde met toen niet zo lekker dus ik wachte nog even en ik begon me echt zwaar ziek te voelen. En toen dacht ik nou laat ik het toch maar op drinken die ayahausca maar het wou me maar niet lukken het is zo bitter en gooooooooooooooooooooor joh Heb de hele avond boven de wc pot gehangen. Dus nu wil ik toch nog iets anders gaan proberen waarmee ik dit niet krijg, en waarmee ik ook een ego-dood ervaring kan mee opwekken. Welke zijn dit nu precies, en wat is dan de beste voor mij. (sterkste, waarbij je niet misselijk ofzo wordt) ???"
"Zoals jullie weten wil ik graag een ego dood meemaken. Nu heb ik dus dit recept samengesteld, en vraag me af wat jullie er van vinden. Zal dit een goeie dosis zijn om het gewenste resultaat te bereiken? Mimosa Hostilis --------------- 30 gram 2,5 liter water 2,5 theelepel of 1500 ml azijn (van 4 gr recept) 1. Aan de kook brengen, dan op zijn laagtst zetten (MAG NIET KOKEN) Zeven door een theedoek. 2. Herhaal dit proces nog 1 keer. 3. En nu nogmaals dit proces maar dan met 1,25 liter water. 4. Zet nu alles in de koelkast, wacht totdat de smurrie op de bodem drijft. Zeef het dan nogmaals, de smurrie mag nu weg. Kook het nu in tot 1 á 2 kopjes. (LET OP NIET KOKEN, NIET LATEN AANBAKKEN OP DE BODEM VAN DE PAN) B. Caapi -------- 50 gram 500 ml water 200 ml azijn 1. Doe hetzelfde proces als bij de M. Hostilis. 2. Herhaal dit proces nog 1 keer. 3. En nu nogmaals dit proces maar met 250 ml water. 4. Doe stap 4 die je bij de M. Hostilis hebt gedaan. (als je hem verhit hoort hij al helder te zijn, en de kleur als rode wijn te hebben) Drink eerst de B. Caapi en 30 minuten daarna de M. Hostilis. Klik om te vergroten... En de verhouding MAO remmer en DMT zal dat goed zijn, heb namelijk de DMT dosis verhoogd alleen een standaard recept van 50 gram MAO remmer gebruikt moet ik dit verhogen ofniet ? En ik had kom nu uit op: 2,5 theelepel of 1500 ml azijn voor 30 gr M. Hostilis (DMT) is dit niet een beetje teveel azijn (1500 ml) ?"
"OK bedankt voor de antwoorden. Ik weet wat ik doe beste mensen. Heb indd geen ervaring met dit nee. Maar ik wil niet simpel weg zoals iedere Nederland gaan trippen, het gaat mij niet om te visuals of om het vrolijk voelen of zo. Het gaat mij puur om het eind resultaat, de ego dood, en kotsen is een proces daarvan. En op een ego dood kan je indd nooit voorbereid zijn, maar je kan het toch mentaal proberen. En ook lichamelijk vasten een aantal dagen werkt tegen het kotsen. En voor diegene die nog steeds denken (i.v.m. mijn vorige topic) dat ik onzin uit kraam. Dat ik niets weet, laat ik het dan zo zeggen. Deze jongen weet maar al te veel en ik ben bereid om alles in mijn hele leven wat ik nu bezit op te geven. Want begin volgend jaar ga ik naar een klooster (waar weet ik nog niet) en ga ik de Boeddha leer volgen, met als doel mezelf leren kennen en de verlichting behalen (met andere worden een 100% ego dood) De enige reden waarom ik nu een ervaring van een ego dood wil hebben is zodat ik zelf weet hoe ik nu ben en hoe ik wil worden en met die informatie kan ik aan mezelf werken."
"Het is iets dat je niet in 1 dag kan beslissen. Voordat ik hier op het forum kwam had ik al gedachten om dit te gaan doen. Maar echt de knoop doorhakken was er nog niet helemaal. Nu de laatste paar maanden merk ik dat ik bij iedere gedachten als ik aan het filosoferen ben, kom ik tot een paradox uit. En ik heb van veel meesters gehoord dat als het zover is dat je alleen nog maar in paradoxen kan denken, dus iedere dag wordt er voor mij wel iets van mijn huidige theorieën bevestigd door andere die het zomaar uit het niets iets vertellen (synchronisatie van C. Jung) Ik merk ook dat ik hier niet thuis hoor, dat ik een excentriekeling ben en dat bijna alle mensen zoals ik naar een klooster gaan zodat ze daar hun zelf kunnen verwelkomen en afstand doen van het ego. Dus om het maar even kort samen te vatten, het is een proces van maanden/dagen waarmee mijn besluit is genomen."
"Het is iets dat je niet in 1 dag kan beslissen. Voordat ik hier op het forum kwam had ik al gedachten om dit te gaan doen. Maar echt de knoop doorhakken was er nog niet helemaal. Nu de laatste paar maanden merk ik dat ik bij iedere gedachten als ik aan het filosoferen ben, kom ik tot een paradox uit. En ik heb van veel meesters gehoord dat als het zover is dat je alleen nog maar in paradoxen kan denken, dus iedere dag wordt er voor mij wel iets van mijn huidige theorieën bevestigd door andere die het zomaar uit het niets iets vertellen (synchronisatie van C. Jung) Ik merk ook dat ik hier niet thuis hoor, dat ik een excentriekeling ben en dat bijna alle mensen zoals ik naar een klooster gaan zodat ze daar hun zelf kunnen verwelkomen en afstand doen van het ego. Dus om het maar even kort samen te vatten, het is een proces van maanden/dagen waarmee mijn besluit is genomen. En ik ben op het moment bezig met de ayahausca op het fornuis."
"Helaas wel ja. Ouders zijn op vakantie (woon nog thuis) en die hebben het niet zo op drugs en andere varianten. Zorg dat overal een kots emmer staat. En doe alle ramen op slot, en deuren en de sleuteltjes leg ik ergens onder een kast, als ik ga trippen dan kan ik daar toch niet bij. Scherpe dingen heb ik ook verbannen uit het huis en in de scheur gelegd. Ga 1 dag mediteren en vasten zodat de Mao niet verkeerd valt. Het zal wel niet veel helpen als ik dit vertel. Maar als ik dronken wordt (als ik het probeer) dan heeft het bij mij meer een negatief effect. Niemand kan meer helder na denken dan, maar als ik echt veel op heb dat ik begin te kotsen en moe wordt dan kan ik nog gewoon helder nadenken ik denk dat dit door mijn ADD komt. Heb echt van alles geprobeerd zelfs een overdosis cafeïne en andere meuk maar ik krijg gewoon geen energie ik wordt er gewoon moe van. (alles heeft bij mij een andere werking in me hoofd) Klinkt raar maar zo is het toch ook bij iemand die drugs of alcohol neemt een grote dosis werkt niet meer (imuun) daarom moet hij een super grote dosis drinken of slikken of spuiten. Zie mij als z'n persoon, denk dat het gewoon komt door dat ik serieus waar van alles om me heen bewust ben, de meeste mensen zien kleine details niet maar ik altijd wel. Maar we zien wel, het gaat iig wel naar worden voor me, want ik moet eerst door een hel heen gaan."
"Nu zit ik met een klein vraagje, ik heb dus vandaag vrij gehad en heb nu 2 bekers halfvol met DMT en MAOi. Maar ik wil ze pas volgende week dinsdag drinken want dan ben ik pas weer vrij. Kan ik dit zo in de koelkast bewaren of is de vriezer beter. Gaat het niet schimmelen door het warme weer, of verliest hij zijn kracht dan ?"