Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hai allemaal ik ben 33 en op z'n tijd een leuke avond met een grammetje of meer Coke maar ligt het nou aan mij of is de kwaliteit echt heel slecht geworden in de loop der jaren vroeger deed je met z'n 2 1 grammetje een hele dag en nacht mee nu komt het wel eens voor 3 a 4 gram en nog heb ik dan niet optimaal genoten. Woon in Amsterdam dus daar zal je denken goeie connecties en kwaliteit maar het is bar slecht. Ik zou wel eens willen weten waar de echte kwaliteit nog bestaat"