Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja, ik vindt de smaak eerlijk gezegt gewoon overheerlijk (Ik zou het willen drinken als dorst lesser ) maar mijn vriend vindt het dus echt helemaal niks en gaat elke keer bijna over zijn nek"
"vriend van me kan de smaak van hoest drank dus echt niet uitstaan..en aangezien wij er vaak op trippen.. dus kent iemand hier een paar receptjes om de hoest drank in te verwerken?"
"Dextromethorfan mijn vrienden hebben me de bijnaam/titel DexHead gegeven"