Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben momenteel al ruim 3 maanden (Godzijdank eindelijk na tig opnames bij verschillende klinieken) opgenomen bij Vincere GGZ in Cadier en Keer voor mijn Heroïne /Cocaïne /Cannabis verslaving. Zoals ik tussen aanhalingstekens al vermelde heb ik al veel klinieken gehad oa, - Bouman Schenkel Rotterdam (wordt meer binnen gebruikt dan buiten....) LooDDs Delta Psychiatrisch Centrum (Prima kliniek alleen arrogante staf.....) OCC Rotterdam (Alleen maar vrouwen... ) & zo kan ik nog wel een aantal klinieken afzeiken, maar de intentie is om jullie op het juiste spoor te zetten..... Voor het eerst heb ik het idee echt geholpen te worden nl. Door oprecht geïnteresseerde psychiaters, psychologen, verslavingsartsen en medisch bekwaam personeel en social workers!! Voor het eerst is het mij ook gelukt om mijn Methadon af te bouwen!! (Ik slikte 130 mg per dag!!) Sta nu 4 weken op 0 en na 7 nachten niet geslapen te hebben gaat het nu toch met de dag beter. Heb mij in tijden óók niet zo goed gevoeld!! Ik kwam binnen met het gewicht van 47 kg met kleding aan (1.71m) & weeg nu 58 kilo (n de ochtend zonder kleding!! Gun jezelf herstel en neem ook deze beslissing, want ik kan je GARANDEREN dat dit je BESTE BESLUIT OOIT WORDT!!"
"Benzoboss zei: Bedoel je bij de jeugd gevangenis? Ik heb daar een tijdje op het terijn gezeten in de gesloten jeugd zorg. Wat een kut instelling. Klik om te vergroten... Dat klopt de jeugdgevangenis zit er inderdaad naast. Hoop dat je wat aan de informatie heb!! Succes in ieder geval!!"
"http://www.vincere-ggz.nl/locaties/maastricht/ Bij dezen de shortcut!! Groetjes Nathalie"