Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, eerste post hier dus vergeef me als er iets niet aan klopt. Regelmatig (om de 3-4 weken) slik ik in het weekend bommetjes (size 2 capsules ongeveer 1/3 vol) met 3MMC. De rest van de groep snuift, maar mijn neus is vanbinnen genetisch een beetje misvormd en heb wat operaties gehad waardoor dat erg pijnlijk is voor mij. Nu kan ik me er iets bij voorstellen dat snuiven iets met je stem doet, maar ik heb het nu al 2 keer gehad dat ik in de loop van de avond een steeds zwaardere stem krijg terwijl ik dus niks snuif. Krijg ook voice cracks/stem die soms overslaat (wat de rest overigens wel erg grappig vindt). Is na een dag of 2 weer normaal. Ging allebei de keren ook gemoeid met wat lichte keelpijn die 2 dagen erna. Iemand enige ervaring hiermee of weet hoe dit uberhaupt kan? Ik stop het in echt afgesloten capsules die pas onder invloed van maagzuur in mijn maag opengaan, dus er zou nog geen korrel in mijn keel terecht moeten kunnen komen."
"Anunnaki zei: Niet gewoon de hele avond lopen schreeuwen? 😜 Rook je? Klik om te vergroten... Nee, zit altijd bij een vriendin in een wooncomplex met heel zure buren dus ben gedwongen een normaal volume te houden Heb over heel het weekend in totaal 2 sigaretten opgestoken, rook normaalgezien niet."
"Hallo allemaal, Rotterdam Rave staat voor de deur, en wij pakken de after in de Maassilo ook mee. Dat is natuurlijk wel wat lang feesten, dus hadden we het volgende bedacht: Voor Rotterdam Rave drinken we een klein beetje in op de heengweg (moeten uit Brabant komen), max 3 glazen Op Rotterdam Rave zelf gebruiken we XTC (2.5 pil a 250mg). Beginnend om ~14:00, en dan elke 45 min a 1 uur een kwartje bijpakken Laatste XTC bijpakken uiterlijk om 22:30, het feest duurt tot 00:00 Op de after beginnen met speed rond 01:00, laatste pakken uiterlijk om 05:30. Het duurt tot 06:00 maar we hebben een flinke terugreis We nemen ongeveer 175mg speed per persoon mee, verspreid over de hele nacht Gaat dit? Alles wat ik kan vinden over de combi XTC en speed is dat het niet tegelijk samen gaat. Maar we doen het niet tegelijk, maar de speed na de XTC. Heeft iemand hier ervaring mee? En is onze tijdsbuffer tussen de twee dan voldoende of bevelen jullie langer (of korter) aan? Met vriendelijke groet, Nassauwe"
"BelowTheFlow zei: Als ik kijk naar de geplande XTC dosis is de bedoeling om daar hard mee te gaan. XTC is een mooie drug met een fijn en heel bijzonder effect: dat gevoel van LOVE. Bij een hogere dosis van (totaal) zo rond 130 mg of anderhalf keer lichaamsgewicht (daar wordt verschillend over gedacht) verdwijnt dat mooie effect. De negatieve aspecten van XTC en de belasting op jouw lichaam gaan overheersen. Voor XTC geldt: "less is more". De dosis en combi die jij plant: > is wat mij betreft zonde van de XTC; > zorgt voor een des te knallendere kater; en > is waarschijnlijk voor jullie niet de beste optie voor de Rotterdam Rave (extended version) Ik houd dit bewust kort, maar noem wel nog twee dingen: > pillen van 250 mg ... wie zegt dat: de dealer of het testcentrum ? > een dosis verschilt enorm van persoon tot persoon, zelfs als alle vrienden precies hetzelfde postuur en gewicht hebben. Dus beter om niet voor iedereen op dezelfde dosis voor een avond te mikken. Klik om te vergroten... Highonlife zei: Ik heb vaak genoeg XTC en speed gecombineerd. Het enige wat ik merkte was dat speed de high van de XTC behoorlijk onderdrukt, echter: als je de speed pas ná de XTC neemt zal dit geen probleem zijn. Het schijnt wel een behoorlijk ongezonde combinatie te zijn, en ik denk dat het qua neurotoxiteit weinig uit maakt als je de speed pas later neemt (de combi is sowieso slecht voor je). Dat ik het dus vaak gecombineerd heb wil niet zeggen dat het aan te raden valt. Ik heb ook erg goede ervaringen met het nemen van alleen speed op technofeesten, ik vind het namelijk de ultieme rave drug. Als ik de XTC niet zou nemen zou ik dit totaal niet missen. XTC maakt me juist meer waus en laat me minder hard gaan, terwijl ik juist hard wil gaan op zo'n rave. Als je pas rond 1:00 begint hoef je overigens ook niet te verwachten dat je überhaupt gaat slapen, maar dat ben je waarschijnlijk ook niet van plan. Ik wens je alvast veel plezier en probeer vooral lekker te genieten. Klik om te vergroten... Beiden super bedankt voor de reactie. Ben een beetje gaan nadenken en heb er nooit bij stil gestaan, maar als ik er aan terugdenk ben ik inderdaad nog nooit zo hard gegaan als toen ik het een keer bij een halve pil XTC hield. Pillen zijn inderdaad gewoon dezelfde die we altijd hebben (denken we natuurlijk, zelfde uiterlijk en zelfde dealer wil in principe niks zeggen), niet bij de GGD getest. Ik geef zelf de voorkeur aan de XTC, vind de high gewoon fijner. Mijn vrouw gaat juist weer beter op de speed. Goed dat je de nadruk legt op verschillende doseringen per persoon; denk dat we inderdaad even individueel moeten kijken wat ons beter ligt qua middel en qua dosering. Ik ga in ieder geval beginnen met een kleine dosis XTC om te kijken of ik dat zoals je zegt weer beter ervaar dan een flinke dosis. Als ik op de after ergens in slaap begin te vallen kan de speed altijd nog. Slapen doen we bewust eigenlijk niet na een nachtfeest, gooit je ritme zo om. Volgende avond gewoon goed op tijd het bed in met desnoods een lorazepam. Bedankt voor de info!"
"Ulixes zei: Nou @Nassauwe leef je nog Klik om te vergroten... Ja gelukkig wel, was een lange dag (en nacht) maar we zitten inmiddels weer thuis. Voelen ons verdacht prima, maar hebben ook een flink lagere dosering speed gedaan dan het originele plan. Hopelijk vannacht wat slapen. Bedankt voor alle input!"
"Fisherman's friend zei: Ik denk dat het te maken heeft met te veel gebruiken. Ik heb hetzelfde met speed. Kun je dan ook geen hap eten binnenkrijgen en heel slecht en bijna niet drinken? Klik om te vergroten... Drinken gaat prima, doe meestal een blikje fanta per 1,5 uur. Heb de laatste keer met extreem veel moeite 6 mcNuggets binnengekregen, dus dat gaat wel een stuk lastiger. Wat is eigenlijk een normale dosis voor slikken? Ik hou de (snuivende) rest ongeveer bij in hoeveelheid gedurende de avond, pak meestal net wat minder. Denk dat ik afgelopen weekend (2 nachten doorgehaald oeps) in totaal een gram naarbinnen heb gewerkt."