Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een blowtje van de waterpijp zometeen nog ff lekker wat tv kijken en dan naar dromenland."
"allereerst mijn medeleven. Zou zo zeker niet weten hoe je dit zou kunnen oplossen en of dit uberhaupt nog wel op te lossen is. Mijn eerste reactie uit jou verhaal is toch proberen het contact te verbreken. Zodat hij jou en je andere zoon geen verdere schade aan kan richten. Hij is 20, als hij zo flink is om van alles een puinhoop te maken zal die ook wel oud genoeg zijn om zelf goed op z'n bek te gaan. Hij komt zichzelf nog wel tegen, is het niet vandaag dan wel morgen. en dit: crackistegek zei: Het klinkt wellicht cru, maar de enige juiste reactie in deze is mijns inziens de reactie dat ik, en elk intelligent persoon met mij op dit forum, hoop dat je zoon echt zelfmoord pleegt. Dat je zoon het leven van zichzelf ruïneert is iets dat op zich zonde is, maar het ruïneren van andermans leven en het niet nemen van verantwoordelijkheden zou mij in jouw situatie doen besluiten om alle contact met 'mijn' zoon te verbreken. Ik hoop dat je iets van mijn reactie begrijpt, want zo intelligent kom je niet over. Sterkte in ieder geval. Klik om te vergroten... Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op. Weet niet waar jou waarden zijn gebleven maar daar hecht je in ieder geval weinig aan. Je wenst niemand de dood in. En ik geloof niet dat jij de persoon bent om uit te maken of iemand wel of niet intelligent is, krab eerst jezelf maar achter de oren na het herlezen van je eigen post."
"Denk dat een betere omschrijving is dat je een middel nodig hebt om je normaal te voelen. Begin van gebruik-periode is iid in een roes, Daarna heb je het puur en alleen nodig om stabiel/normaal te zijn, zoals je je voelde voor je gebruik."
"Speel nog steeds wow. >.>"
"Weet ik niet, kan er op dit moment ook ff niet bij. Wat als het wel kan, en wat als het niet kan ?"
"Hoi ! Ik heb nog een paar porties oude paddo's van de smartshop (toen je ze nog kon halen). Ze zijn goed bewaard gebleven in een potje met deksel. Na een lange tijd van niet openen heb ik het potje weer open gemaakt en gekeken hoe de paddo's eruit zagen. Opzich zien ze er nog goed (inmiddels uitgedroogd) uit. Ook de geur is redelijk normaal. Nu mijn vraag: Kan ik dit nog gebruiken voor een trip ? eerst een halve portie of toch beter helemaal niet. Zit verder ook geen schimmel of dergelijke op. Groet, Joost"
"In m'n tentje en meestal met openbaar vervoer. Echter feestjes in buitenland doe ik gewoon met de auto, kun je toch geen dope mee nemen over de grens (principieel). En dan lekker makkelijker tentje mee."
"Vigilante zei: Ik wil gaan. Waar haal je zo'n kaartje en waarom is het van zaterdag 22:00 - maandag 12:00? Klik om te vergroten... http://www.tranceorientexpress.nl/ Hier kun je tickets bestellen. Verder is het festival al vanaf vrijdag alleen gaat de main area open wanneer de zon opkomt en is het afgelopen wanneer het weer onder gaat. Dit allemaal op de langste dag van het jaar (Zondag 20 juni geloof ik). De afgelopen 3 jaar dat ik er geweest ben was het vrijdag al begonnen. Kon je al je tentje opzetten en was de feeststemming er al."
"Ja geloof dat je ze ook gewoon bij de deur kan halen. Maar ik heb ze online besteld. Zogehete E-tickets. Makkelijk betaald met Ideal en binnen gekregen in m'n emailbox als PDF. Uitgeprint en done Zoals al in een reactie hierboven mij staat vermeld een link waar je het kunt bestellen. Maareh, zin om een meet te houden, misschien leuk om samen een pilske te drinken"
"Kop koffie, zal het nodig hebben op m'n eerste dag school zo na de vakantie."