Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Realiseer je je wel dat je met onderstaande zin aangeeft zelf ook verslaafd te zijn en dat je wellicht dit dan ook aantrekt. Ik spreek uit ervaring zelf, verslaafd en nu net 3 maanden uit een relatie met een alcohol verslaafde. "Ik ga nu lekker een jointje roken in de zon en straks mijn spullen bij hem thuis ophalen. Nooit meer zal ik deze fouten maken. Ik hoop dat het verder goedkomt met hem. ""
"Thnx!!!"
"Hahaha en ik blijf het van mij afschrijven. Nu dus al zoveel uur verder zonder al de verdovende pillen, begint de werkelijkheid lekker te te landen.... Belastingschuld van weet echt niet hoe veel en of ik mijn ex maar even € 43.511 alimentatie wil betalen. Keek net even in mijn portemonnee maar kwam net een paar euro te kort. Waarom zou ik überhaupt afkicken?"
"Hoi ben nieuw hier, ben aan het afkicken (probeer) van Quetiapine, Oxazepam, Temazepam en drank. Loop wel bij GGZ en Brijder maar die bellen niet eens terug. Laatste Oxa 50 mg was 30 uur geleden en slaappillen zijn op. Wel mijn minimale dosis drank 12 blikjes Hertog Jan gehaald. Wel rare bijverschijnselen nu maar is te doen (mede dankzij 6 biertjes nu). Heb nog 1 oxa liggen maar wil die niet innemen. Iemand advies? Cold turkey van de Oxa en Tema of niet? Oxa en Tema heb ik nog wel op een backupadres liggen maar dat is een half uur rijden en ga ik hoe dan ook vandaag niet meer doen."
"Update: Heb door een borderliner ex. met allerlei valse aangiftes (tot en met kindermisbruik aan toe) een fijne PTSS daar aan over gehouden en mijn kind al 6 jaar niet meer gezien. De aangiftes hielden geen stand, wel € 12.000,- schadevergoeding gehad. Ik meld dit niet om relatie advies of zielig te doen maar meer om aan te geven: IK HEB GEEN PROBLEMEN DOOR VERSLAVING MAAR BEN VERSLAAFD DOOR ELLENDE. Verder heb ik gewoon een eigen bedrijf maar of dit nog heel lang stand houdt met al dat getril etc......."
"Het gaat me dus meer om advies om wat nou eerst aan te pakken. De pillen of de drank"
"Ach en om het hele verhaal compleet te maken (ik schrijf het maar van mij af, weg is weg toch). Helaas maar al te goed verslavingsdeskundige. De vriend van van mijn zus was heroine verslaafd. Reed zich dood op crossmotor toen mijn neefje 4 jaar oud was. En ik woon in een caravan nu. Maar goed. Lang verhaal kort. Iemand ervaring met hoe je van pillen en drankverslaving afkomt. Waar en hoe moet je beginnen?"
"Verhaal is eigenlijk heel simpel: alle aangiftes waren aantoonbaar vals en ik had haar ervoor veroordeeld kunnen krijgen wegens het doen van valse aangifte. Maar ik verkoos rust en dat heeft mij nu dus van binnenuit opgevreten!"
"Natuurlijk ben je altijd zelf verantwoordelijk voor je eigen verslaving, daar loop ik niet voor weg. Die Quetiapine (4 x 25 mg max op 1 dag) krijg ik via de GGZ de rest koop ik zelf. Probleem is dat die Brijder dus niks van zich laat horen en de GGZ zegt, je moet eerst afbouwen. Ja leuk maar hoe dan en wat eerst? Mijn ervaring met Brijder is dus niet zo positief. Vandaar ook dat ik nu zelf wat aan het klooien en zoeken ben. Vannacht geslapen zonder die temazepan en ook al bijna 2 dagen zonder die oxazepam. Maar dat werkt dus niet begin helemaal te schudden en ik moet wel werken. Dus cold turkey gaat m niet worden."