Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfkicken Quetiapine, Oxazepam, Temazepam en drank

Afkicken Quetiapine, Oxazepam, Temazepam en drank

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
N
NarcoCatLid
01-01-2024, 00:00
#1
Thnx!!!
N
NarcoCatLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hahaha en ik blijf het van mij afschrijven. Nu dus al zoveel uur verder zonder al de verdovende pillen, begint de werkelijkheid lekker te te landen....

Belastingschuld van weet echt niet hoe veel en of ik mijn ex maar even € 43.511 alimentatie wil betalen.

Keek net even in mijn portemonnee maar kwam net een paar euro te kort.
Waarom zou ik überhaupt afkicken?
N
NarcoCatLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi ben nieuw hier, ben aan het afkicken (probeer) van Quetiapine, Oxazepam, Temazepam en drank.

Loop wel bij GGZ en Brijder maar die bellen niet eens terug.

Laatste Oxa 50 mg was 30 uur geleden en slaappillen zijn op.
Wel mijn minimale dosis drank 12 blikjes Hertog Jan gehaald.

Wel rare bijverschijnselen nu maar is te doen (mede dankzij 6 biertjes nu).

Heb nog 1 oxa liggen maar wil die niet innemen.

Iemand advies?
Cold turkey van de Oxa en Tema of niet?

Oxa en Tema heb ik nog wel op een backupadres liggen maar dat is een half uur rijden en ga ik hoe dan ook vandaag niet meer doen.
N
NarcoCatLid
01-01-2024, 00:00
#4
Update:

Heb door een borderliner ex. met allerlei valse aangiftes (tot en met kindermisbruik aan toe) een fijne PTSS daar aan over gehouden en mijn kind al 6 jaar niet meer gezien.

De aangiftes hielden geen stand, wel € 12.000,- schadevergoeding gehad.
Ik meld dit niet om relatie advies of zielig te doen maar meer om aan te geven: IK HEB GEEN PROBLEMEN DOOR VERSLAVING MAAR BEN VERSLAAFD DOOR ELLENDE.

Verder heb ik gewoon een eigen bedrijf maar of dit nog heel lang stand houdt met al dat getril etc.......
N
NarcoCatLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het gaat me dus meer om advies om wat nou eerst aan te pakken. De pillen of de drank
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
NarcoCat zei:
Heb door een borderliner ex. met allerlei valse aangiftes (tot en met kindermisbruik aan toe) een fijne PTSS daar aan over gehouden en mijn kind al 6 jaar niet meer gezien.
Klik om te vergroten...

Ik kan je niet helpen met je vraag helaas maar wilde je wel veel sterkte wensen!
Helaas ken ik ook iemand die door zulke valse beschuldigingen zijn kind niet meer ziet. Heel erg!
Ook voor het kind, dat groeit op met leugens over papa en zonder papa.
Veel sterkte!
N
NarcoCatLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ach en om het hele verhaal compleet te maken (ik schrijf het maar van mij af, weg is weg toch).

Helaas maar al te goed verslavingsdeskundige.
De vriend van van mijn zus was heroine verslaafd. Reed zich dood op crossmotor toen mijn neefje 4 jaar oud was.

En ik woon in een caravan nu.

Maar goed. Lang verhaal kort. Iemand ervaring met hoe je van pillen en drankverslaving afkomt.

Waar en hoe moet je beginnen?
F
FelikesLid
01-01-2024, 00:00
#8
NarcoCat zei:
Verhaal is eigenlijk heel simpel: alle aangiftes waren aantoonbaar vals en ik had haar ervoor veroordeeld kunnen krijgen wegens het doen van valse aangifte.
Maar ik verkoos rust en dat heeft mij nu dus van binnenuit opgevreten!
Klik om te vergroten...

Maar welke is je eigen verantwoordelijkheid voor je verslavingen?

Het eerste wat je nodig hebt om te stoppen is een volledig inzicht van hoeveel het je benadeelt en dat helemaal stoppen de enige oplossing is. Iemand zei ooit dat niemand meer zo drinken als de kater vóór het drinken begon in plaats van erna. Realiseer je dat die kater zonder uitzondering op je wacht als je weer wil drinken.

Een van de problemen van teveel pillen - te hoge dosis en die moet je bij benzo's wel nemen als je na een tijdje nog enig resultaat wil - is dat je daar depressief van kunt worden. Over die bijwerking wordt zelden gesproken.
J
JenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Damn Qutapine en dan die benzos erbij..
Heftig man stoppen met alles gaat wel wat complicaties opleveren denk ik..

Je verhaal komt voor de rest wel raar over voor een onbekende dat je dat wel even weet
Kindermisbruik Belastingschuld en Alimitatieschuld
Misschien eerst wat informatie inwinnen over je verslaving hier want ik weet ook niet wat ik hier allemaal van moet denken
N
NarcoCatLid
01-01-2024, 00:00
#10
Verhaal is eigenlijk heel simpel: alle aangiftes waren aantoonbaar vals en ik had haar ervoor veroordeeld kunnen krijgen wegens het doen van valse aangifte.
Maar ik verkoos rust en dat heeft mij nu dus van binnenuit opgevreten!
J
JenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Quetapine krijg je niet zomaar voorgeschreven en welke dosis is ook belangerijk en hoe lang
Die 50mg zal niet zo erg zijn..
Maar zit je op de 400mg dan valt daar moeilijk wat over te zeggen online dan zou je dat met je begeleiding moeten regelen
N
NarcoCatLid
01-01-2024, 00:00
#12
Natuurlijk ben je altijd zelf verantwoordelijk voor je eigen verslaving, daar loop ik niet voor weg.

Die Quetiapine (4 x 25 mg max op 1 dag) krijg ik via de GGZ de rest koop ik zelf.
Probleem is dat die Brijder dus niks van zich laat horen en de GGZ zegt, je moet eerst afbouwen.

Ja leuk maar hoe dan en wat eerst?

Mijn ervaring met Brijder is dus niet zo positief.

Vandaar ook dat ik nu zelf wat aan het klooien en zoeken ben.
Vannacht geslapen zonder die temazepan en ook al bijna 2 dagen zonder die oxazepam.
Maar dat werkt dus niet begin helemaal te schudden en ik moet wel werken.

Dus cold turkey gaat m niet worden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."