Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal! In februari dit jaar heb ik mijn maag laten verkleinen. Dit was noodzakelijk, ik was echt veel te dik en voor mij de beste oplossing. Ik weet wel dat bepaalde medicatie dus niet meer goed opgenomen wordt (Ibu, diclofenac, naproxen etc. mag alleen nog maar paracetamol) Vanaf nov. 2014 ben ik enigszins aan het experimenteren geweest met drugs. 2 keer een pilletje geprobeerd, maar het had niet het gewenste effect. Nu wil ik het nog een keer proberen, gewoon om het effect te ondervinden. Is het aan te raden om na een maagverkleining toch weer een keer een pilletje te gebruiken of zeggen jullie NEE, doe het niet?"
"Door de maagverkleining (en omlegging van m'n darmen, heb een gastric bypass gehad) is de opname van voedingsstoffen en medicatie minder. De rest mag dus niet (waarom zou ik eens in moeten verdiepen). Waarschijnlijk omdat heel veel niet opgenomen wordt of dat het schadelijk is voor de maag en de darm. Klopt, zei een vriendin ook al. Waarschijnlijk was de dosering te laag voor mijn bodytype. Helaas. Kan het altijd opperen inderdaad, want het lijkt me wel vet om eens mee te maken. Het effect van een pilletje. Haha, m'n arts vragen.. Dit zijn niet de vragen die ik hem (graag) zou stellen, maar als er geen andere optie is, misschien toch maar eens doen."
"Skirre zei: is pure mdma dippen of je vinger een optie? Ik weet zelf niet hoe dit precies werkt maar het lijkt me minder aan te komen op je maagcapaciteit dan. Klik om te vergroten... Dat zou ik dan eens moeten uitzoeken! Misschien is het wel een optie."