Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi Lenin, Jouw verhaal raakt me echt. Ik werk zelf in de verslavingszorg in Den Haag (dus ik ben wel wat gewend), maar zo'n verhaal als dit ben ik nog nooit tegengekomen en ik moest echt even drie keer slikken toen ik je verhaal gelezen had. Super veel respect hoe je je emoties op papier kunt zetten en de manier waarop je je gevecht hebt gewonnen ! Ik weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen.... Stay in there ! MUCH RESPECT en ik wens je al het geluk van de wereld toe ! NSHDH"